منبع بلند پایه امریکایی در گفتگو با یدیعوت آحارنوت شرح داد/

همه شایعات درباره مذاکره دو جانبه ایران و امریکا

یک روزنامه صهیونیستی به نقل از مقام‌های مطلع در امریکا، انجام هرگونه مذاکره دو جانبه میان ایران و امریکا در ماه های گذشته را تکذیب کرد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، یک روزنامه صهیونیستی به نقل از مقام های مطلع در امریکا، انجام هرگونه مذاکره دو جانبه میان ایران و امریکا در ماه های گذشته را تکذیب کرد.
 
در حالی که طی ماه‌های اخیر، شایعات بسیار متنوعی درباره دیدار مقام های بلند پایه ایرانی و امریکا در کشورهای مختلف از جمله عمان منتشر شده بود، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت روز شنبه 9 دی 1391 (29 دسامبر 2012) همه این اخبار را تکذیب کرد.
 
پیش از این تعداد زیادی از منابع غربی از جمله همین روزنامه از دیدار دکتر علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین المللی و والری باومن جارت مشاور باراک اوباما خبر داده بودند.
 
یدیعوت آحارنوت در گزارش خود می نویسد: «يک مقام آمريکايي گفت: تلاش واشنگتن براي گفتگوي مستقيم با ايران پس از ابقاي باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا در ماه گذشته، پاسخي واقعي به همراه نداشته است».
 
ايران هسته اي مي‌نويسد: این روزنامه از قول منبع امریکایی خود ادامه می دهد: «اين مقام آمريکايي افزود: پاسخ ايراني ها نه مثبت و نه منفي بود. ايراني ها چيزي نگفتند».

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار