اندر حواشي اولين كنگره شعر "فلسطين كربلاي امروز"؛

كنگره شعر "فلسطين كربلاي امروز" برنامه اي بي قاعده اما پر مخاطب

همايش شعر فلسطين عصر روز گذشته به مدت 3 ساعت از ساعت 17:30 تا 20:30 در تالار ايوان شمس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران، همايش شعر فلسطين كه عصر روز گذشته به مدت 3 ساعت از ساعت 17:30 تا 20:30 در تالار ايوان شمس برگزار شد، برخلاف ساير برنامه هايي اين چنيني كه معمولا حضور 2 الي 3 سخنران مرتبط با موضوع برنامه در آن ها ضروري است تمامي مخاطبان خود را در شوك نبود حتي يك سخنران قرار داد زيرا برخلاف ادعاي برنامه ريزان كه همواره از حضور قريب الوقوع محمد باقر قاليباف شهردار تهران خبر مي دادند شهردار تهران به اين برنامه نيامده و در مكان برگزاري آن حضور نيافت.
گفتني است از ايرادات ديگر وارده بر اولين كنگره شعر فلسطين كربلاي امروز مي توان به نبود دستورالعمل واضح و معيني براي مجري برنامه و بي اطلاعي مديران اجرايي برنامه از چگونگي چينش بخش هاي مختلف نام برد و به صورتي كه عزيزي مسئول برگزاري كنگره شعر فلسطين كربلاي امروز در پاسخ به خبرنگاري كه پرسيد كنداكتور يا دستورالعمل برنامه شما چيست؟ گفت نمي دانم مجري كنداكتور را به شيوه خود تغيير داده و در حال حاضر همه چيز در دست مجري است.
لازم به ذكر است كه يك ساعت و نيم اول برنامه به شعرخواني شاعراني چون يوسفعلي ميرشكاك و مهدي فرجي گذشت البته در مابقي زمان مختص به اولين كنگره شعر فلسطين كربلاي امروز از حميد سبزواري، شاعر آييني و انقلابي كشورمان تقدير به عمل آمده و از دانشنامه فلسطين در 8 جلد رونمايي شد./ي2
برچسب ها: کنگره ، شعر ، فلسطین ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار