عیادت معاون سرمایه انسانی رسانه ملی از شاعر پیشکسوت انقلاب

معاون سرمایه انسانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی به همراه جمعی از اهالی این رسانه عصر روز یکشنبه 20 دی به عیادت شاعر پیش‌کسوت انقلاب رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علی‌اصغر جعفری در این عیادت، روند درمان و وضع جسمانی او را از خانواده این شاعر نامدار جویا شد.
 
معاون سرمایه رسانه ملی گفت: استاد سبزواری از پایه‌های اصلی شعر انقلاب به شمار می‌آید ،از این رو امیدواریم كه وی هر چه زودتر سلامت خود را به دست آورد و سایه‌اش همچنان بر سر خانواده و شعر و ادبیات ایران زمین باقی بماند.

حسین آقاممتحنی مشهور به حمید سبزواری از جمله شاعران پیش‌كسوت در عرصه شعر انقلاب است. وی در سال 1304 دیده به جهان گشود و از چهارده سالگی سرودن شعر را آغاز كرد و آنها را در دفتری با نام فریادنامه ثبت می‌كرد.

نام سبزواری با انقلاب شكوهمند اسلامی ایران گره خورده، زیرا ترانه‌های ماندگاری همچون «آمریكا آمریكا، ننگ به نیرنگ تو»، «خمینی ای امام» و «الله اكبر، خمینی رهبر» را سروده  است.
 
سبزواری از جمعه گذشته به علت خون‌ریزی معده در بیمارستان آسیا بستری شده و آن‌گونه كه پزشكان می‌گویند حال وی رو به بهبود است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار