استقرار نرم افزار ثبت درخواست هاي پيمانکاري در شرکت توزيع نيروي برق تهران بزرگ

مدير دفتر تشخيص و نظارت بر پيمانکاران و سازندگان شرکت توزيع نيرو برق تهران بزرگ از استقرار نرم افزار ثبت درخواست هاي پيمانکاري در راستاي گسترش خدمات در قالب دولت الکترونيک خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، منصور رجبي گفت: با استفاده از اين نرم افزار از اين پس ارزيابي پيمانکاران براي ورود به ليست هاي کوتاه در گرايش هاي مختلف توزيع نيروي برق در حوزه ها توسعه و بهينه سازي، بهره برداري و خدمات مشترکين براي عقد قراردادهاي در حد معاملات متوسط و پيمانکاران از طريق اين سيستم انجام مي گيرد.

وي افزود: کليه پيمانکاران متقاضي که تمايل به همکاري با شرکت توزيع نيروي برق تهران بزرگ را دارند از اين پس مي توانند از طريق سايت شرکت به آدرس www.tbtb.ir صفحه اصلي به خدمات الکترونيکي ليست درخواست هاي پيمانکاري وارد اين نرم افزار شده و نسبت به تکميل فرم هاي 11 گانه و ثبت نهايي اقدام کنند.

به گفته وي در صورت نياز به اصلاح و تغيير فرم ها موارد از سوي رزياب از طريق سيستم به اطلاع شرکت پيمانکار مي رسد و شرکت پيمانکار نسبت به اصلاح موارد اقدام مي کند.

رجبي با اشاره به اينکه با انجام اين فرايند کليه مراحل ارزيابي بدون مراجعه حضوري پيمانکاران صورت مي گيرد يادآور شد: پيش از اين ارزيابي پيمانکاران صرفا به صورت دستي و با دريافت پرونده از پيمانکاران و همچنين مواجه حضوري آنان به شرکت صورت مي پذيرفت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار