مجموعه دوم قصه ما مثل شد به بازار مي آيد

پنج جلد دوم قصه ما مثل شد 6 تا 10 بهمن ماه منتشر مي شود.

محمد ميركياني نويسنده ادبيات كودك و نوجوان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت: علت اصلي انتشار 298 عنوان كتاب كودك و نوجوان تثبيت قيمت كاغذ است.
وي در ادامه: نزديك شدن به ايام دهه فجر و برپايي نمايشگاههاي فرهنگي در اين ماه علت بعدي اين جريان است.
ميركياني افزود: ارديبهشت ماه نيز ماه بهار خريد كتاب است و ناشران در تلاشند كتابهاي چاپ اول خود را به  عرصه فروش بگذارند.
نويسنده كتاب كودك و نوجوان در رابطه با مشكلات نشر و پايين بودن سرانه مطالعه در كشور گفت: كتاب جزء كالاهاي اساسي و ضروري است ولي ما با برپايي اتفاقات و تحولات در عرصه رسانه نتوانستيم آن را آنچنان كه بايد عرضه كنيم.
وي ادامه داد: مساله اصلي در اين راستا گره كور توزيع و نامناسب بودن فضاي عرضه كتاب است به طوريكه اگر كتابي بهترين هم باشد وقتي سير توزيع مناسبي نداشته باشد با به دست مخاطب نرسيدن از بين مي رود.
ميركياني با اشاره به پنج جلد دوم "قصه ما مثل شد" گفت: اين مجموعه بين 6 تا 10 بهمن ماه توسط انتشارات پيام آزادي به بازار مي آيد و پنج جلد اول قصه ما مثل شد نيز توسط انتشارات به نشر به چاپ دوازدهم رسيد.
وي با اشاره به كتاب "حرفهاي زيرزميني براي بچه هاي زيرزميني" گفت: اين مجموعه داراي 777 عبارت جمله و نكته  كوتاه است و به زودي از طريق موسسه انتشاراتي منادي تربيت چاپ مي شود./ص
برچسب ها: قصه مامثل ، بازار ، شبکه ، منتشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار