مدیر گروه کودک شبکه جام جم:

جای تولید برنامه‌ای برای حمایت از بچه‌های یمن خالی است

جای تولید برنامه‌ای برای حمایت از بچه‌های یمن در سالگرد مقاومت غزه در مقابل رژیم صهیونیستی و تولید برنامه‌ «بچه‌های ایران، بچه‌های غزه» خالی است.

محمد میرکیانی مدیر گروه کودک شبکه جام جم در خصوص لزوم حمایت رسانه‌ای از بچه‌های رنج کشیده و جنگ‌زده یمن به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در سالگرد مقاومت مردم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی و تولید «بچه‌های ایران، بچه‌های غزه» جای تولید چنین برنامه‌ای برای حمایت از بچه‌های یمن خالی است.

وی افزود: «بچه‌های ایران، بچه‌های غزه» عنوان برنامه‌ای است که پس از تولید در شبکه جهانی جام جم و پخش از 8 شبکه داخلی و 20 شبکه خارجی به عنوان رئیس حال حاضر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مدیر سابق شبکه «آی فیلم» قرار گرفت و از سوی وی حمایت شد.

مدیر گروه کودک شبکه جام جم اظهار داشت: با توجه به تبدیل تولید برنامه‌ رسانه‌ای «بچه‌های ایران، بچه‌های غزه» به یک اتفاق بزرگ و حمایت رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به نظر می‌رسد که وی همچنان حامی تولید چنین برنامه‌یی باشد.

میرکیانی خاطرنشان کرد: هم اکنون جای تشکیل یک کمپین رسانه‌ای برای حمایت از بچه‌های مظلوم یمن خالی بوده و امید است که در آینده برنامه‌‌ای با این هدف تولید شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار