دو هزار و 800 كتابخانه به صورت متمركز به نهاد كتابخانه مي پيوند

دور دوم سمينار تخصصي كارشناسان فناوري اطلاعات كل استان ها با حضور معاون اداري مالي نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور و مديركل امور اداري و منابع انساني آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از واحد روابط عمومي اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان تهران؛ حميد رضا احمدي، مديركل امور اداري و منابع انساني با اشاره به همكاري كارشناسان فناوري در ارتقاء سطح فني اطلاعات و مكانيزه كردن كتابخانه هاي عمومي كشور گفت: نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور در نظر دارد تا سيستم حضور و غياب، حقوق و مرخصي كاركنان خود را در سراسر كشور به صورت متمركز در دو فاز به انجام برساند كه هم اكنون فاز نخست آن در ادارات كتابخانه هاي استان ها در حال اجرايي شدن است.
وي تصريح كرد:بدون شك همكاري كارشناسان فناوري اطلاعات و كارشناسان اداري بايد در اين امر به گونه اي باشد تا فاز نخست  اين برنامه تا ابتداي سال اينده و فاز دوم نيز در طول سال آينده اجرايي شود.  
مديركل امور اداري و منابع انساني خاطر نشان كرد: در فاز نهايي 2 هزار و 800 كتابخانه عمومي سراسر كشور به نهاد كتابخانه ها خواهد پيوست به گونه اي كه تمام مرخصي ها، حضور و غياب و حتي محاسبه حقوق بر پايه ورود اطلاعات به اين سيستم يكپارچه و متمركز خواهد بود.  
احمدي در اين سمينار خواستار همكاري واحد فناوري اطلاعات شد تا اين طرح تا پايان 26 دي سال جاري در تمام استان ها نهايي شود.
لازم به ياداوري است در ادامه اين همايش معاون اداري مالي نهاد به سوالات كارشناسان پاسخ دادند.
سمينارمشترك  فردا نيز در كتابخانه مركزي پارك شهر با حضور مديران كل استان ها ادامه خواهد داشت. /ص

برچسب ها: کتابخانه ، نهاد ، سمینار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار