ساري/

اجرای پروژه بازیافت زباله از مبداء در ساری

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: در حال انجام پروژه بازیافت زباله از مبداء در شهرستان ساری هستیم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید مهدی احمدی شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهار داشت: بیکاری یکی از معضلات کشور و از جمله شهر ساری است.

وی ادامه داد: بیشتر کارکنان شهرداری ساری، دارای فرزندان تحصیلکرده و بیکار هستند و این مسئله موجب نگرانی و کاهش توانمندی کارکنان شهرداری در انجام وظایف محوله شده است.

احمدی تصریح کرد: این موضوع زمانی نمود بیشتری پیدا می‌کند که این افراد در عین داشتن فرزند بیکار، به ویژه در هنگام بازنشستگی، شاهد استخدام افراد بیگانه در شهرداری هستند.

وی با بیان اینکه درخواست دارم که در هنگام بازنشستگی کارکنان شهرداری، استخدام فرزندان این افراد در اولویت نخست قرار گیرد، متذکر شد:‌ از اعضای شورا درخواست دارم این موضوع را مصوب کرده و به شهرداری ابلاغ کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: کمیته‌ای باید مسئول پیگیری بحث زباله و نیروگاه زباله‌سوز باشند.

وی با بیان اینکه در حال انجام پروژه بازیافت زباله از مبدا در شهرستان ساری هستیم، گفت:‌ نخستین گام برای اجرای این پروژه، بحث آموزش و فرهنگ‌سازی است.

احمدی تصریح کرد: ‌تا سطح فرهنگ مردم را ارتقا ندهیم، مردن هم از خانه نسبت به بازیافت زباله در خانه اقدام نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی در شهر ساری اولویت دارد، افزود: این مسئله را در شورا و شهرداری ساری شاهد هستیم.

احمدی با اشاره به اینکه مسئولان از ظرفیت فرهنگی شهرداری غافل هستند، ادامه داد: در کمیته فرهنگی، شورای فرهنگ عمومی شهرستان و شورای فرهنگ عمومی استان، محلی از اعراب نداریم.

وی خاطرنشان کرد: در شورای فرهنگ عمومی استان هم باید از کمیسیون فرهنگی شورا و شهرداری ساری دعوت به عمل آورند.

احمدی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در هشتم بهمن ماه سال جاری و برگزاری جلسات مربوط به این مسابقات گفت: در اینجا هم شورا محلی از اعراب ندارد و در جریان امور نیستیم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران، ارتباط خود را با کمیسیون فرهنگی شورای شهر افزایش دهند، اظهار داشت: خبرنگاران، اولویت‌های فرهنگی شهر ساری را به ما اعلام کنند./ج1

برچسب ها: زباله ، ساری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.