قنواتي خبر داد

پرداخت بیش از 6 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجويان تحت پوشش

رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 6 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی به مددجویانی تحت پوشش پرداخت شده است.

به گزارش حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، نوید قنواتی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 6 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی به مددجویانی تحت پوشش پرداخت شده است.

وي افزود: این میزان تسهیلات به 69 نفر از مددجویانی که از زندان‌های استان آزاد شدند پرداخت شده است.

قنواتي اظهارداشت: طرح‌های اشتغالزایی مددجویان در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صیادی، قالیبافی و مشاغل خدماتی است.

رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان استان تصریح کرد: با تصویب کمیته اشتغال مرکز، 45مددجوی دیگر نیز برای دریافت حدود 4میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شدند.

قنواتی گفت: مددجویاني مي‌توانند از تسهیلات مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان استفاده کنند که گواهینامه مهارت‌های شغلی داشته باشند.

وی افزود:ماه گذشته نیز از منزل 97 نفر از مددجویان تحت پوشش بازدید و مشکلات آنان بررسی و برطرف شد.

بر اساس اين گزارش به نقل از سازمان زندان‌ها؛رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان استان عنوان کرد: دراین مدت به 307مددجو مشاوره مددکاری و برای 124 نفر هم پرونده مددکاری تشکیل داده شد؛ بیش از 2هزار نفر از مددجویان از خدمات مشاوره‌ای، حمایتی و فرهنگی مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان استفاده می‌کنند.

گفتني است؛ مركز مراقبت بعد از خروج زندانيان با هدف حمايت از مددجويان و جلوگيري از وقوع جرم آنها تاسيس شده است و بر اين اساس، سال گذشته هم 5 میلیارد و 400 میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش مركز مراقبت بعد از خروج زندانيان هرمزگان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار