سنندج/

امضاتفاهم نامه همكاری فنی و حرفه‌ای و جهاد دانشگاهی كردستان در سنندج

اداره كل آموزش فنی و حرفه‌ای استان كردستان در راستای انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود، با جهاد دانشگاهی استان تفاهم نامه همكاری منعقد كرد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج ، مدیركل آموزش فنی و حرفه ای كردستان گفت: این تفاهم نامه در راستای انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی و به منظور هم‌افزایی در استفاده از پتانسیل‌ها و امكانات دو طرف امضا شده است. احمدی افزود: ارتقا كیفیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای افزایش سطح دانش فنی و مهارتی منابع انسانی مورد نیاز واحدهای اقتصادی و نیز مربیان و كارشناسان طرفین از دیگر اهداف امضای این تفاهم نامه است.
 وی تدوین و یكسان سازی استانداردها و سرفصل‌های آموزشی مشترك، طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌ها و دوره‌های آموزشی در قالب نظام جامع آموزش مهارت و فناوری و استفاده از پتانسیل، امكانات علمی و اجرایی طرفین جهت افزایش دوره‌های آموزشی را محورهای این تفاهم نامه دانست.
احمدی صدور گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی برای متقاضیان به ویژه متقاضیان كار در خارج از كشور، زمینه‌سازی و گسترش ارتباطات فعال و موثر اداره كل آموزش فنی و حرفه ای كردستان و جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش مشاغل را از جمله موضوعات این تفاهم نامه عنوان كرد. /ع

 

 

برچسب ها: تفاهم نامه ، ارتقا ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.