رهبري فرد:

رويانيان 20 شغل داشت منتش براي پرسپوليس بود/ در اين پرسپوليس دنبال غيرت نباشد

کاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خدا را شکر که رويانيان استعفاء‌ داد و از پرسپوليس رفت، وقتي حضور در پرسپوليس براي او زهر است بايد از اين تيم جدا مي شد.

بهروز رهبري فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر که رويانيان استعفاء داد و از پرسپوليس رفت، روي اين مسئله خيلي حرف دارم که رويانيان بسياري از حرف ها را براي افکار عمومي مي زد که نبايد مي زد، وقتي او در برنامه زنده تلويزيوني مي گويد حضور در پرسپوليس برايش مثل زهر خوردن است براي من که سال ها در اين تيم بازي کرده ام خيلي سنگين است، آدم اگر قرار باشد باربري هم کند يک لقمه نان حلال براي خانواده اش مي برد، خودم اينطوري هستم اما رويانيان 20 شغل هم داشت نيازي به زهر خوردن نداشت، وقتي اين حرف ها را مي زند يعني علاقه اي به پرسپوليس ندارد و به زور او را در اين باشگاه بزرگ گذاشته اند.

کاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: اين استعفاء مربوط به فرصتي 3 ماهه است که به دو شغله ها داده اند تا تنها يک شغل را انتخاب کنند، خيلي از اين استعفاها ظاهري است اما بحث من با رويانيان اين است که شما 20 شغل در اين مملکت داشتي و هيچ کسي تو را نمي شناخت و الان که يک سال است به پرسپوليس آمده اي همه تو را مي شناسند و فرق پرسپوليس با جاهاي ديگر همين است.

وي در ادامه گفت: حسين هدايتي را هم تا 3 سال قبل کسي نمي شناخت اما الان همه ايران او را مي شناسند، هر چند هدايتي در فوتبال پول خرج کرده اما اعتبار به دست آورده و منفعت برده است و نبايد بگويد که پولش را توي جوي آب ريخته است، رويانيان را قبل از حضورش در پرسپوليس يک سري آدم خاص مي شناختند اما الان همه ايران او را مي شناسند.

کاپيتان سابق پرسپوليس اظهار داشت: آقاي شيريني و آقاي رويانيان، پرسپوليس در گذشته بدون پول قهرمان مي شد، فکر نکنيد چون پول آورده ايد تيم نتيجه مي گيرد، ما با پرسپوليس قهرمان شديم و پاداش ما يک صلوات براي سلامتي مان بود که براي ما خيلي با ارزش بود.

رهبري فرد افزود: حرف من با بازيکنان پرسپوليس اين است که اين استعفاء نبايد روي آنها در دربي تاثيري بگذارد.
دربي براي مردم خيلي مهم است و هيچ ربطي به بود و نبود رويانيان ندارد چون وي اگر الان هم نمي رفت 3 ماه  ديگر بايد مي رفت پس نبايد استعفاي او بهانه اي براي بازيکنان در دربي باشد، استقلال و پرسپوليس بدون مديرعامل هم بايد نتيجه بگيرند به همين دليل استعفاي رويانيان فقط بهانه اي براي شسکت احتمالي خواهد بود در صورتي که هيچ ربطي به تيم ندارد و بازيکنان بايد بازي خودشان را انجام دهند.

وي در ادامه گفت:‌ رويانيان گفت که استقلالي ها کمتر از پرسپوليسي ها پول گرفته اند اما باغيرت تر هستند.
رويانيان بايد بداند که پرسپوليس در گذشته بدون پول قهرمان مي شد يا نهايتا دومي ليگ را به دست مي آورد.
رويانيان برود تاريخ پرسپوليس را ببيند، الان کسي که به پرسپوليس مي آيد به خاطر پول بيشتر است و خود رويانيان بازيکنان را پولکي کرده است.

کاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس افزود: رويانيان کريم انصاري فرد را با دعوا به پرسپوليس آورد، وقتي مبلغ قرارداد را مدام بالا مي بريد معلوم است که بازيکنان کارآيي لازم را ندارند چون عاشق پرسپوليس نيستند، بعضي از بازيکنان دوست دارند پول جمع کنند و بعضي ها هم دوست دارند ياد و خاطره شان در بين مردم باقي بماند.

رهبري فرد خاطرنشان کرد: رويانيان در اين تيمي که حضور دارد دنبال غيرت نباشد چون بازيکنان را با پول خريده است، کريم انصاري فرد دنبال پول بود و ايرادي هم ندارد اما وقتي بازيکن را با پول آورده اي نمي تواني تعصب را به او تزريق کني.

رهبري فرد در پايان گفت: زمان ما سقف قرارداد 13 ميليون تومان بود و عابديني و پروين اعلام کردند هر کسي که نمي خواهد، از پرسپوليس برود، اين مبلغ را فقط به ملي پوشان تيم مي دادند و بقيه 5 تا 6 ميليون مي گرفتند اما هر کسي که در پرسپوليس مي ماند سرش را جلوي توپ مي گذاشت، رويانيان که با دعوا با فتح اله زاده و با پول بيشتر بازيکنان را جذب کرده است چرا انتظار تعصب دارد، رويانيان در اين تيم دنبال تعصب نباشد، او 20 تا شغل داشت و هميشه منت سر پرسپوليس مي گذاشت گويي که به زور او را در پرسپوليس گذاشته بودند اما بايد به حضور در اين باشگاه بزرگ و پرطرفدار افتخار مي کرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۵۵ ۲۸ دی ۱۳۹۱
مرحبا به بهروز رهبری فرد. واقعاََ حرف حساب زده خداوکیلی.
آخرین اخبار