شهادت نوجوان فلسطینی بدست نظاميان صهيونيست

منابع پزشکی و امنیتی فلسطینی می‌گویند، یک نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای نظامی رژیم اسراییل در شمال کرانه باختری جان باخته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تي وي ؛ سمیر احمد عواد ۷ ساله بلافاصله پس از آنکه نیروهای رژیم اسراییل به سینه و پای وی در نزدیکی روستای «راس کارکار» در ۱۰ کیلومتری شمال غربی شهر رام الله شلیک کردند جان باخت.پیشتر نیز یک نوجوان فلسطینی دیگر به ضرب نیروهای این رژیم کشته شده بود.

مصطفی ابو جیراد، کشاورز ۲۱ ساله روز دوشنبه (۲۵ دی) در نزدیکی شهر بیت لحیا با ضرب گلوله نیروهای اسراییلی به سرش کشته شد.یک فلسطینی نیز ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) در تیراندازی نیروهای رژیم اسراییل در شمال غزه کشته و یک تن دیگر زخمی شد. دو تن دیگر نیز که یکی از آنها کشاورزی ۲۰ ساله بود در شرق جبلیه به ضرب گلوله جان باختند.

رژیم اسراییل در ۱۴ نوامبر تجاوز نظامی گسترده‌ای را به نواز غزه تحت محاصره آغاز کرد که تا ۲۱ نوامبر ادامه یافت. این تجاوز جان بیش از ۱۶۰ فلسطینی از جمله زن و کودک را گرفت و ۱۲۰۰ تن دیگر را زخمی کرد.بيش از نيم ميليون اسرائيلي در بيش از ۱۲۰ شهرک‌يهودي‌نشين که رژیم اسرائيل بعد از جنگ ۱۹۶۷ و اشغال سرزمين‌هاي فلسطيني در کرانه باختري و شرق بيت‌المقدس ساخته است، سکني گزيده‌اند.

سازمان ملل و بسياري از کشورهاي جهان، از جمله برخي از متحدان تل‌آويو، ادامه گسترش غيرقانوني شهرک‌هاي يهودي‌نشين اسرائيل در سرزمين‌هاي اشغال شده فلسطين را محکوم کرده‌ و اين روند را غيرقانوني دانسته‌اند.
برچسب ها: فلسطین ، نوجوان ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار