ميزان تقاضاي نفت در آمريکا به شدت کاهش يافت

براساس گزارش يک گروه نفتي آمريکايي که روز جمعه منتشر شد ، ميزان تقاضاي نفت در اين کشور در سال دو هزار و دوازده به پايين ترين سطح خود طي شانزده سال گذشته رسيد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شين هوا، موسسه امريکن پتروليوم (API ) ، در گزارشي اعلام کرد: کل نفت دريافتي آمريکا در سال گذشته نسبت به سال دو هزار و يازده ، دو درصد کاهش داشت. در سال دو هزار و يازده در مجموع هجده ميليون و ششصد هزار بشکه نفت در روز تحويل گرفته شد.

 

تقاضاي نفت در آمريکا در دسامبر دو هزار و دوازده نسبت به همين دوره زماني در سال دو هزار و يازده ، شاهد کاهش دو مميز يک درصدي بود.

 
تحويل بنزين در ماه دسامبر با چهار دهم درصد کاهش به هشت ميليون و پانصد و هشتاد و چهار هزار بشکه در روز رسيد. طي دوازده ماه ، هشت ميليون و هفتصد هزار بشکه بنزين در روز (چهار دهم درصد کاهش) تحويل داده شد که پايين ترين سطح طي يازده سال گذشته است.

 

براساس اين گزارش ، در ماه دسامبر توليد داخلي نفت آمريکا ، با دو مميز شش درصد افزايش ، به شش ميليون و نهصد و شصت و هفت هزار بشکه در روز رسيد. اين رقم بالاترين سطح توليد نفت از مارس هزار و نهصد و نود و سه به شمار مي رود.

برچسب ها: کاهش ، آمریکا ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار