دبير فدراسيون جودوي کشورمان گفت: حضور نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در فدراسيون و بازديد از اردوي تيم ملي باعث افزايش روحيه بازيکنان شد.

مهدي درخشنده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: حسن ابوترابي فرد نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي اهل ورزش هستند و خود تبحر ويژه ا ي دارند، فدراسيون جودو هم به همين دليل از وي دعوت کرد، وي نيز قبول زحمت کردند و به منظور حمايت  از فدراسيون و روحيه دادن به بازيکنان در محل فدراسيون حاضر شدند و از اردوي تيم ملي بازديد کردند.

وي ادامه داد: ما از حضور وي خوشحال شديم و برايمان بسيار قابل توجه بود که مسئولان از نزديک از فدراسيون ديدن کنند و با خوبي ها و بدي هاي آن آشنا شوند.

درخشنده در خصوص وضعيت آمادگي ملي پوشان حاضر در اردو خاطرنشان کرد: ما تمام سعي خود را کرده ايم تا از جنبه هاي مختلف سخت افزاري، آرامش روحي و رواني و ساير امکانات مناسب را براي ملي پوشان فراهم آورديم تا در تورنمنت گرجستان شرکت کنند، اردوي ملي پوشان تا 12 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

دبير فدراسيون جودو با اشاره به آغاز اردوي تيم ملي نوجوانان پس از اردوي بزرگسالان در اين باره توضيح داد: اردوي تيم ملي نوجوانان جودو زير نظر احمد کاظمي پس از پايان اردوي بزرگسالان از 12 بهمن ماه آغاز مي شود و ما مسابقات قهرماني اسيا را در پيش داريم که مي خواهيم با تمام قدرت در آن پيکارها حاضر شويم.

درخشنده در پاسخ به اينکه آيا نتيجه جلسه کنفدراسيون آسيا در خصوص رسيدگي به پرونده آرش ميراسماعيلي مشخص شده است يا نه بيان کرد: هنوز نتيجه اين جلسه به ما اعلام نشده است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار