يک کارشناس عالي علوم دفاعي و استراتژيک گفت: آمريکا و غرب براي از بين بردن هرگونه صداي حق‌طلبانه‌اي که با اهداف شوم آنها مغايرت داشته، در ستيز بوده و تلاش دارند تا آن صدا را در نطفه خفه کنند.

محمد حسن قديري ابيانه در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به مرگ وبلاگ‌‌نويس آمريکايي که چندي پيش رخ داده بود، گفت: بي‌ترديد در مرگ مشکوک اين وبلاگ‌نويس سازمان جاسوسي CIA  نقش داشته است.
 
وي ادامه داد:  بحران‌هاي اجتماعي، اقتصادي و بي‌اعتمادي به ساختار نظامي آمريکا به اندازه‌اي است که با دولتمردان اين کشور با وجود در اختيار داشتن رسانه‌هاي عظيم تبليغاتي نسبت به هرگونه صداي حق‌طلبانه و افشاگرانه احساس ضعف مي‌کنند.
 
قديري ابيانه قطع شبکه‌هاي برون مرزي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران را نمونه‌اي از ضعف آمريکا و غرب دانست و تصريح کرد: آمريکا و غرب براي از بين بردن هرگونه صداي حق‌طلبانه‌اي که با اهداف شوم آنها مغايرت داشته، در ستيز بوده و تلاش دارند  تا آن صدا را در نطفه خفه کنند.
 
اين کارشناس عالي علوم دفاعي و استراتژيک در پايان با بيان اينکه سازمان‌هاي جاسوسي آمريکا همچون CIA از برعهده گرفتن جنايات و اقدامات تروريستي خود اجتناب مي‌ورزند خاطر نشان کرد: حوادثي چون مرگ اين وبلاگ نويس آمريکايي نمونه‌اي از اقدامات جنايتکارانه آمريکا و غرب بوده و ديگر فعالين جنبش 99 درصدي هم بايد منتظر چنين سرنوشتي باشند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: آمریکا ، غرب ، حقوق بشر ، کشتار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار