ترکیب احتمالی سرخابی ها در هفته 6 دور برگشت؛

مردان دربی باز را بهتر بشناسیم / مقایسه نفر به نفر بازیکنان آبی و قرمز در دربی 76

در حالی که کمتر از 40 ساعت تا آغاز دربی 76 باقی مانده است ترکیب احتمالی دو تیم در این بازی حساس تا کمی قابل حدس زدن است چون این بازی آن قدر حساس است که برترین ها و باتجربه ها وارد میدان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که کمتر از 40 ساعت تا آغاز دربی 76 باقی مانده است ترکیب احتمالی دو تیم در این بازی حساس تا کمی قابل حدس زدن است چون این بازی آن قدر حساس است که برترین ها و باتجربه ها وارد میدان خواهند شد.

* نیلسون کورنا جونیور دروازه بانی که با مانوئل ژوزه آمد ولی آن قدر خوب بود که گردان را به سپاهان فرستاد تا این دروازه بان ایرانی دربی پایتخت را هیچ گاه نبیند.

*‌ سید مهدی رحمتی پس از خداحافظی به یک باره خود را از تیم ملی کنار کشيد تا انگیزه مضاعف در دربی حاضر شود.

* سید جلال حسینی در حالی مهره قابل اتکای ژوزه بود یحیی گل محمدی نیز از حسینی در تمام بازی ها استفاده خواهد کرد ولی در بازی دربی کار سختی را مقابل آرش برهانی خواهد داشت در جایی که برهانی تمرکز خود را برای گلزنی در دربی جمع کرده است تا همچنان بهترین گلزن مثل دربی های گذشته باشد.

* محسن بنگر انگیزه مضاعفی برای حضور در دربی دارد در حالی که در بازی رفت بازی قابل قبولی را ارائه کرد و سعی دارد در دور برگشت نیز مانند دور رفت موثر باشد و حتی به استقلال گل بزند ولی در فاز دفاعی اش باید به دنبال مهار بهترین گلزن امیر قلعه نوعی فرزاد حاتمی باشد.

* فرزاد حاتمی با کری خوانی برای بنگر کار را برای مدافعان پرسپولیس سخت کرده است و جنگ این دو آبستن لحظات دیدنی و جذابی خواهد بود چون حاتمی مهاجمی چارچوب شناس و سخت کوش است.

* امیرحسین صادقی مدافع تیم فوتبال استقلال در دربی ها اعتماد به نفس بالایی دارد و یکی از پر تجربه ترین ها در طول دربی های تاریخ است و باید مقابل غلامرضا رضایی قرار بگیرد و حملات و فرارهای رضایی را مهار کند.

غلامرضا در دربی سعی دارد تا شایستگی های خود را ثابت کند.

* کریم انصاری فرد در دومین دربی خود حاضر می شود و کار سختی را مقابل حنیف عمران زاده خواهد داشت انصاری فرد در سه بازی گذشته گل نزده است و در دربی به دنبال شایستگی های خود است.

* در کنارها جنگ بازیکنانی همچون خسرو حیدری و مهرداد پولادی حسین ماهینی و حسن اشجاری دیدنی خواهد بود جای که هر دو تیم همیشه بازیکنان بزرگی داشتند و تمام تمرکز خود را این منطقه گذاشتند و بهترین ها دربی از این نقاط به فوتبال ایران معرفی شدند.

* خسرو حیدری در حالی مقابل مهرداد پولادی خواهد ایستاد که رقیب سرسختی در تیم ملی برای حسین ماهینی است و اگر پولادی نتواند حیدری را در سمت چپ کنترل کند ضربه خیلی بدی به تیم فوتبال پرسپولیس خواهد خورد.

* ولی در مقابل حسین ماهینی که پس از حضور گل محمدی اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده است به پنالتی زن اول تیم پرسپولیس تبدیل شده است ماهینی مقابل حسن اشجاری قرار خواهد گرفت و برای نفوذی ها باید این چپ پای مورد علاقه حسن اشجاری را مغلوب خود کند.

* حسن اشجاری هیچگاه سعی ندارد در اولین دربی پایتخت خود، قلعه نوعی را ناراحت کند و تمام انگیزه اش مقابله با یکی از بهترین ها سمت راست ایران است.

* جنگ میانه میدان بین بازیکنانی همچون رضا حقیقی و محمد نوری از پرسپولیس، جواد نکونام و مجتبی جباری از استقلال که گذشته از دربی این جنگ میانه زمین برای کسی دیگر روی سکوهای استادیوم آزادی جالب و تعیین کننده خواهد بود آن هم کسی نیست جز کارلوس کی روش سر مربی تیم ملی سر مربی تیم ملی فوتبال که دوست دارد این چهار بازیکن ملی پوشش آن قدر خوب باشند که خط میانه تیم ملی را هم با بازی خود بیمه کنند.

* شاید یکی از نقاط قابل اتکای دربی 76 میانه میدان است که اگر هر تیمی این نقطه را از آن خود کند برنده دربی خواهد شد.

* یحیی گل محمدی و امیر قلعه نوعی دو سر مربی تیم های استقلال و پرسپولیس به طور حتم در میانه ها برنامه های بزرگی دارند و امیدواریم بازی پر گل و جذابی را از این دو مربی هجومی شاهد باشیم./آق

برچسب ها: دربی ، استقلال ، گلزن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
Arash
۱۹:۳۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
چقدرازاستقلال میگید.برای همه روشنه استقلال چندبار بانامردی برده.