درخشان: مربی شجاع پیروز دربی است

درخشان شجاعت مربی و استفاده از موقعیت های ایجاد شده در دربی را فاکتور مهم در کسب 3 امتیاز دیدار دانست اظهار داشت: تفکرات مربیان و تصمیمات آنها سرنوشت دربی را مشخص می کند.

درخشان کارشناس وپیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دو تیم استقلال و پرسپولیس در شرایط یکسان و مساوی قرار دارند و از لحاظ سطح فنی نمی توانیم تیمی را از دیگری برتر دانست به هر حال تفکرات و تصمیمات مربیان در زمین مسابقه سرنوشت دربی 76 را تعیین می کند.

وی ادامه داد: علاوه بر تفکرات و تصمیمات در دربی 76 مربی که شجاعت بیشتری در زمین مسابقه داشته باشد می تواند به موفقیت تیمش امیدوارتر باشد. نوع نگاه سبک بازی نوع چیدمان بازیکنان از فاکتورهای مهم در موفقیت یک تیم است.

درخشان تصریح کرد: بازیکنان هر تیمی دربی را خوب شروع کنند از استرس و اضطراب کمتری برخوردار باشند شانس موفقیت بالاتری دارند. در خارج از زمین مسابقه نمی توانیم مسائل را پیش بینی کنیم اتفاقات فوتبال در زمین مسابقه رخ می دهد و هر تیمی که توانایی بالاتری برای مقابله با مسائل و حواشی ایجاد شده داشته باشد پیروز است.

کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: کری خواندن پیش از دربی در همه ی دنیا غیر قابل اجتناب است. بازیکنان باید حرفه ای عمل کنند و در زمین مسابقه تصمیمات منطقی و درست اتخاذ کنند و به هیچ عنوان نباید مسائل خارج از زمین بر عملکرد و سطح فنی آنها تاثیر گذار باشد.

درخشان در خصوص تیم داماش افزود: شرایط تیم بسیار خوب است با رفع مصدومیت برخی از بازیکنان تیم با قدرت آماده دیدار با تیم مس هستیم. البته شرایط تیم حریف خیلی خوب است و بازی سختی پیش رو داریم اما امیدوارم که بد شانسی هایی که تا کنون گریبان تیم داماش را گرفته است از این پس برای ما رخ ندهد و اتفاقات فوتبالی به نفع ما باشد./آق
برچسب ها: مربی ، شجاع ، پیروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار