رضايي در جشن وحدت:

سال‌هاي آينده جيب‌هاي جوانان ما پر پول مي‌شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بيان اينکه ملت ايران در عرصه جنگ و سياست استکبار را شکست داد و در آينده نيز مي‌بينند که دشمن را در عرصه اقتصادي نيز شکست مي‌دهد، گفت: ملت ايران بي عرضه‌گي‌ها را کنار مي‌زند و سال‌هاي آينده جيب‌هاي جوانان پر پول مي‌شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در همايشي که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، ضمن تبريک اين هفته اظهار داشت: از افراد حاضر در اين جلسه تشکر مي‌کنم که دعوت ما را پذيرفتند هر چند که من انتظار داشتم آقاياني که اينجا مي‌آيند از هيچ شخصی  جز پيامبر(ص) صحبت نکنند، چرا که همه ما آرزويمان ديدن يک نگاه محبت‌آميز پيامبر(ص) است.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه پيامبر خدا در يکي از عقب مانده‌ترين جوامع بشري به نبوت رسيدند، افزود: جامعه عرب نه تنها دختران را زنده به گور مي‌کرد بلکه جامعه آنان بسيار عقب مانده هم بود.

رضايي تصريح کرد: در جامعه عرب آن‌چنان فساد، فحشا و جنايات بود که هيچ کس فکر نمي‌کرد از دل اين جامعه مردان بزرگي بیرون بیاید.

وي با بيان اينکه اسلام دين پيشرفت، تمدن، رستگاري و انسانيت است، اظهار داشت: امروز وقتي اطرافمان را نگاه مي‌کنيم مشکلات زيادي همچون کاهش ارزش پول ملي را می‌بینیم.

رضایی افزود: ما نياز به يک جامعه توحيدي داريم، در جامعه توحيدي فقر، بيکاري و گراني نيست بلکه در آنجا صداقت و برادري وجود دارد.

وي ادامه داد: پس بايد بار ديگر دين اسلام را در زندگي‌مان بخوانيم، اسلام را در امنيت، دفاع و سياست خوانديم و نتيجه آن را ديديم پس زندگي امروز ما نياز به خواندن دوباره اسلام دارد که ببينيم اسلام چگونه به زندگي،‌ اقتصاد و اخلاق نگاه مي کند.

وی با بيان اينکه دشمنان فشار خود را بر روي مسائل اقتصادي گذاشته‌اند، افزود: آنان قصد دارند که پول کشورمان را بي‌ارزش کنند و خواب سقوط پول ما را مي‌بينند، آيا نبايد در چنين شرايطي تمام توان خود را بسيج کنيم که فشار‌ها کم شود و از اختلاف دست برداريم.

رضايي با اشاره به اينکه مقام معظم رهبري طي چند سال اخير شعار اقتصادي را براي نام گذاري سال برگزيدند، گفت: اين مسئله معنايش اين است که ما بايد به فکر اقتصاد و شغل مردم باشيم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بيان اينکه ملت ايران در عرصه جنگ و سياست استکبار را شکست داد و در آينده نيز مي‌بينند که دشمن را در عرصه اقتصادي نيز شکست مي‌دهد، گفت: ملت ايران بي عرضه‌گي‌ها را کنار مي‌زند و سال‌هاي آينده جيب‌هاي جوانان ما پر عزت و پر پول مي‌شود.

وي تاکيد کرد: از سقوط پول ملي جلوگيري  و پول ايران را بهترين پول عالم تبديل مي‌کنيم؛‌ جامعه توحيدي يعني جامعه‌اي که هم دنيا را  و هم آخرت را آباد مي‌کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  با بيان اينکه عزت و آبروي مردم ما مهم است، خاطر نشان کرد: اين مسئله بايد در سال‌هاي آينده اولويت داشته باشد؛ مردم ما اذيت شدند و صبر کردند و تصميم تاريخي‌شان را خواهند گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: شسی ، شیب ، یشب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار