استيضاح وزير كار در صحن علني/

قاضي‌پور: راي مثبت به استيضاح شيخ‌الاسلامي كابينه را از حد نصاب مي اندازد

عضو كميسيون صنايع مجلس گفت: اگر استیضاح شيخ‌الاسلامي رای مثبت را از مجلس بگیرد آنگاه دولت ساقط می‌شود و مجلس باید مجددا به کل کابینه رای بدهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران نادر قاضی پور نماينده مردم اروميه در مجلس در صحن علنی امروز (یکشنبه) پیش از طرح استیضاح شیخ‌الاسلام و با استناد به ماده 186 آیین‌نامه داخلی گفت:‌ در شرایطی امروز استیضاح یکی از وزرای کابینه در دستور کار مجلس است که اگر این استیضاح رای مثبت را از مجلس بگیرد آنگاه دولت ساقط می‌شود و مجلس باید مجددا به کل کابینه رای دهد.

وی در ادامه و در تذکر دیگری با انتقاد از تاخیر دولت در ارائه لایحه بودجه 92 خطاب به لاریجانی گفت: بنده در 14 آذر در این رابطه تذکر دادم، اما شما گفتید که تاریخ را یادتان رفته است؛ من می‌دانستم که اگر دو ماه هم بگذرد باز هم از بودجه خبری نیست پس اجازه دهید ما خودمان طرحی در مورد بودجه بنویسیم تا مشکل حل شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به اين تذكر قاضي پور گفت: بودجه از مواردی است که نمی‌توان در مورد آن طرح ارائه داد و دولت باید لایحه به مجلس ارائه کند؛ به همین دلیل نمی‌توان در این رابطه طرحی را تهیه و مورد رسیدگی قرار داد.


انتهاي پيام/س2


 

برچسب ها: لاریجانی ، مجلس ، کابینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار