فجر سی و يکم در آینه سیمرغ بلورین؛

فروش میلیاردی را نباید از "خاکستر و برف" انتظار داشت

انتظار فروش میلیاردی را نباید از فیلم سینمایی "خاکستر و برف" با توجه به مضمون آن داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در قسمت پنجم از سری برنامه های هفت ویژه جشنواره فیلم فجر با اجرای محمود گبرلو به طور زنده از برج میلاد روح الله سهرابی  کارگردان فیلم سینمایی "خاکستر و برف" گفت: این اثر به هم ریختگی باورهای آدم ها و جامعه را با تلفیق فضاهای مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به تصویر می کشید و در واقع بیانگر پشت پا زدن برخی از افراد در جامعه امروزی به باورهایمان به خاطر مشکلات است.
وی ادامه داد: بستر اصلی این اثر اجتماعی و لایه زیرین آن دفاع مقدس است و من در واقع با "خاکستر و برف" به فضای خاکستری این روزها و باورهای رنگ باخته مردم اعتراض کرده ام و از هیچ نوع فیلم دفاع مقدسی کپی نکرده ام.
این کارگردان اظهار داشت: مرکز گسترش سینما مستند و تجربی در حمایت از آثار ارزشی به طور کل مرخص است و این فیمل با 70 درصد هزینه شخصی و 30 درصد کمک انجمن دفاع مقدس ساخته شد ما نباید از اینگونه فیلمها فروش میلیاردی آنچنانی داشته باشیم.
سهرابی اظهار داشت: امیدوارم که "خاکستر و برف" در واقع فقط با خاطر ساخت ضعیف در بخش سودای سیمرغ قرار نگرفته باشد و به خاطر نبود این فیلم در این بخش گله مندم./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار