شهرکرد/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

وظیفه ما؛ شناسایی فتنه و آگاهسازی مردم است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش "روحانیت، بصیرت در سایه ولایت" در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد گفت: وظیفه ما شناسایی فتنه و آگاهسازی مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی، با تبریک دهه مبارک فجر در جمع طلاب و روحانیون بسیجی استان پیرامون زمینه های شکل گیری فتنه 88 به ایراد سخن پرداخت و با ارزیابی فتنه آینده افزود: کشور ما در یک پیچ بسیار مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته و همه دستاوردهای 34 سال گذشته انقلاب بستگی به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در این برهه از زمان دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما مرزهای انقلاب را درنوردیدیم، مرز انقلاب شلمچه و حاج عمران نیست بلکه مرز نبرد ما با جبهه کفر و استکبار در اقصی نقاط مرزهای جغرافیایی جهان اسلام است.

وی تاکید کرد: مرز نبرد ما با دشمن آن قدر گسترده شده که تا آمریکای لاتین رسیده است.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به سخنان سردبیر پیشین روزنامه الاهرام گفت: وی می گوید من ولایت فقیه را نمی فهمم ولی ولایت فقیه بسیار مهم است؛ شما یک بار در زمان هخامنشیان با تکیه بر سلاح و یک بار امروز با تکیه بر ولایت فقیه به ساحل مدیترانه دست یافته‏اید.

وی اظهار داشت: مرز ما امروز ساحل فلسطین اشغالی و ساحل مدیرتانه است و اگر ما پشت سر رهبر انقلاب در مقابل استکبار ایستادگی کنیم تاریخ را متحول خواهیم ساخت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با واکاوی چالش های فراروی نظام تاکید کرد:  بعضی از چالش ها شبه فتنه و برخی دیگر فتنه اتم و اکمل هستند. جریان نهضت آزادی، چالش بنی صدر و ... با نفس مسیحایی امام خمینی(ره) کنار زده شد و جریان انحرافی باند مهدی هاشمی نیز چالش بزرگی بود که حضرت امام (ره) آن را حل کرد .

حجت الاسلام سعیدی تصریح کرد: جریان اصلاح طلب که زنده بودن خدا را مشکل جامعه می پنداشت و بعدها از فتنه 88 که مصداق اتم و اکمل فتنه است سردرآورد نیز از دیگر چالش های فراروی نظام بود.

وی با اشاره به اینکه بعضی از خواص دارای سوابق و پیشینه انقلابی فایل جدیدی بازکرده اند گفت: این اقدامات به لطف خدا نتیجه ای در برنخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عوامل فتنه 88 را به سه عنصر روی صحنه، مباشر و پشت صحنه تقسیم و وظیفه دلسوزان انقلاب به ویژه روحانیت را شناسایی وشناساندن این عناصر بخصوص عوامل پشت صحنه به مردم عنوان کرد.

وی، با اشاره به زیارت پرفیض عاشورا گفت: 5 دسته و گروه برانداز در این زیارت معرفی شده اند که طبقه بنیانگذار ظلم و جور اولین دسته می باشد.

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: این طبقه افرادی مانند لنین و استالین را در برمی گیرد که دیده می شوند ولی آقای مارکس و انگلس دیده نمی شوند.

وی دسته مباشر را افرادی چون عمر سعد و شمر دانست که در زیارت عاشورا با نام لعن شده اند و افزود: افراد پشت صحنه فتنه معمولا رد پایی نمی گذارند و با کد باید آنها را شناخت زیرا این افراد ظلم را تئوریزه کرده و حریم دارند و به خاطر همین حریم اسم آنها برده نمی شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اشتباهی که ما کردیم این بود که مانند اهل سنت همه صحابه و یاران امام را مصون می‏دانستیم و نباید این اشتباه تکرار شود.

وی سکوت یا قرار گرفتن در مقابل حق را یکسان دانست و با اشاره به افرادی که با نصب اسامه مخالفت کردند و در مقابل نبی مکرم اسلام ایستادند و نق زدند گفت: اینها نشانه ها و کدهایی است که عوامل پشت پرده فتنه ها را به ما نشان می دهد.

حجت الاسلام سعیدی ترکیب عوامل فتنه سال 88 را قدرت طلبان داخلی و خارج نشین، ضد انقلاب وطنی و نظام سلطه اعم از آمریکا، عربستان و ... دانست  و ساکتین در برابر فتنه را نیز به دو دسته آگاه و ناآگاه تقسیم کرد.

وی ادامه داد: آگاهی و زمان شناسی بسیار مهم است و موضع گیری در برابر فتنه آن هم  شش ماه بعد سودی ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پایان سخنان خود زبان، بیان و قلم را سلاح مقابله با جنگ نرم دانست و شناسایی وشناساندن توطئه و ارشاد مردم را یادآور شد و گفت: البته نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی نیز به وظایف خود دراین عرصه عمل می کنند./س

برچسب ها: سپاه ، روحانیت ، بصیرت ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.