به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی؛

مستند «شهری برای یک درخت» آماده نمایش شد

فیلم مستند «شهری برای یک درخت» کار مشترک علیرضا رضیئی و امیر امیری به تهیه کنندگی «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» آماده نمایش عمومی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم مستند به بررسی نقش محصول استراتژیک «گــــردو» در توسعه شهرستان «تویسرکان» می پردازد.
برپایه این گزارش، تویسرکان بعنوان یکی از مهمترین شهرهای ایران در تولید گردو، دستمایه ساخت فیلم مستند «شهری برای یک درخت» بوده و پرداخت فیلم هم با مایه هایی از طنــــز همراه است.
این گزارش می افزاید: تصویربرداری این فیلم در تیر و مرداد ماه 91 به انجام رسیده و پس از طی مراحل تدوین و صداگذاری و... در بهمن ماه آماده نمایش عمومی شده است.
گفتنی است که عوامل تولید فیلم مستند 29 دقیقه ای «شهری برای یک درخت» به این شرح هستند: پژوهشگر، نویسنده و کارگردان: علیرضا رضیئی و امیر امیری، فیلمنامه نهایی و روایت: علیرضا رضیئی، تصویربردار و صدابردار: امید وفایی، تدوین، صداگذاری، انتخاب موسیقی و تیتراژ: علیرضا رضیئی، مدیر تولید و دستیار کارگردان: محمد رحیمی، عکاس: نیلوفر محمودی، دستیاران صدا و تصویر: شبیر صفایی، حمید ابراهیمی فرد، دستیاران تهیه: مهران سمیعی، میلاد تیموری، تهیه کننده: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، علیرضا رضیئی/ي2

برچسب ها: سینما ، مستند ، تجربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.