تیم پیشکسوتان پرسپولیس در رقابت‌های قهرمانی تهران

تیم پیشکسوتان پرسپولیس در رقابت‌های لیگ پیشکسوتان تهران شرکت خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، شرکت پیشکسوتان پرسپولیس در نظر دارد تیم پیشکسوتان باشگاه را در رقابت‌های لیگ تهران شرکت دهد.

ایرج پازوکی در این ارتباط گفت: مهلت ارسال مدارک تا فردا (چهارشنبه) است و ما امروز با معرفی یکسری از نفرات، حضور خود در این رقابت‌ها را به شکل رسمی اعلام می‌کنیم. 30 بازیکن را معرفی می‌کنیم که باید از رده‌های سنی 40 تا 44 سال، 45 تا 49، 50 تا 54 سال و 54 سال به بالا باشند. در این ارتباط برای پیشکسوتان جهت حضور در این تیم دعوت کرده و با بسیاری هم تماس گرفته‌ایم. همچنین تا این لحظه کاظم سید علیخانی به عنوان یکی از مربیان فعالیت خود را آغاز کرده است.

و اما حمید استیلی مدیر عامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس نیز در این ارتبلاط اعلام کرد: در حال تهیه زمین تمرین مناسب هستیم تا پیشکسوتان هفته‌ای دو جلسه دور هم جمع شوند و تمرین داشته باشند. همچنین مانند آنچه که در سفر به ایتالیا در میلان شاهد بودیم، این تیم به نمایندگی از باشگاه در بازی‌های خیریه هم شرکت خواهد کرد. البته جدای از همه اینها، هدف آن است که پیشکسوتان عزیز دور هم جمع بشوند.

استیلی، همچنین درباره دیگر اقدامات شرکت پیشکسوتان پرسپولیس افزود: کارهای مربوط به بیمه کردن پیشکسوتان و خانواده‌های آنها نهایی شد، همچنین دومین کمک هزینه هم واریز شد که البته در حد امکانات مالی موجود بود. صدور کارت‌های هواداری VIP هم تمام شد و پیشکسوتان عزیز می‌توانند از مزایای آن و شرکت‌های طرف قرارداد استفاده کنند.

گفتنی است، اعضای هیات مدیره پیشکسوتان پرسپولیس در ادامه جلسات خود، شنبه آینده با یکدیگر نشست خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار