ادیبان همراه با نمایشگاه کتاب؛

"تجلی مهر"، "سرشار از انتظار" برگزاری نمایشگاه کتاب

انتشارات "تجلی مهر" به مدیریت "کامران شرفشاهی" شاعر در آینده نزدیک با کتاب "سرشار از انتظار" سروده این شاعر در بیست‌و ششمین نمایشگاه بین‌الملللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

"کامران شرفشاهی"، شاعر و مدیر مسئول انتشارات "تجلی مهر" در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه انتشارات "تجلی مهر" امسال با بیش از 50 عنوان کتاب به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌رود، افزود: شماری از این کتاب‌ها، چاپ اول است و برای نخستین بار به رغم مشکلات موجود در صنعت نشر کشور در نمایشگاه در معرض دید و در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.
وی مجموعه داستان "اوج"، مجموعه شعر "بهار در پاییز"، "کلید هفت آسمان" و "به رنگ ارغوان" را به عنوان برخی از آثار ارائه شده از سوی انتشارات "تجلی مهر" به بیست‌و ‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهرانبرشمرد و گفت: من نیز چند اثر سروده خود را با عناوین "طنین عطش"، "سرشار از انتظار"، "راز سرفرازی" و "فصل آبی پرواز" را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهم.
گفتنی است که دو اثر دیگر با عناوین مجموعه شعر "فصل تماشا" و "بیا تا با هم بخندیم" سروده "کامران شرفشاهی" از دریچه مراکز انتشاراتی "دانش نگار" و "سفیر اردهال" وارد بازار کتاب می‌شوند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار