محتشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

ورود جبهه اصلاح‌طلبان به انتخابات شوراها/واگذاری دو ماموریت به "ستاد انتخابات" و "کمیته سیاسی" جبهه

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان از واگذاری دو ماموریت اعضای این جبهه به کمیته سیاسی و ستاد انتخابات شوراها خبر داد.

 مجید محتشمی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جزئیات جلسه عصر امروز جبهه اصلاح‌طلبان اظهار داشت: این جلسه با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد و درباره مباحث مختلفی ازجمله تحولات منطقه و وقایع اخیر مجلس بحث و رایزنی شد.
 
سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان ادامه داد: اعضا تحلیل‌های خود را ارائه کردند و احتمالا درباره وقایع اخیر مجلس بیانیه‌ای صادر خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه یکی از اعضای جبهه اصلاح‌طلبان در این جلسه پیشنهاد کرد تا کنگره این جبهه در 30 فروردین 92 برگزار شود، افزود: اعضا درباره این پیشنهاد بحث کردند و تصمیم‌گیری در این‌باره به جلسه بعد موکول شد.
 
محتشمی از دو ماموریت جبهه اصلاح‌طلبان به کمیته سیاسی و ستاد انتخابات شوراها خبر داد و گفت: جبهه اصلاح‌طلبان کمیته سیاسی را موظف کرد تا زمینه‌های گفتگو و رایزنی با کاندیداهای اصلاح‌طلب، احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری را بررسی ‌کند و آنان را برای حضور در کنگره بزرگ اصلاح‌طلبان  دعوت کند.
 
سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان درباره ماموریت به ستاد شوراها نیز تصریح کرد: بر این اساس ستاد شوراها در تمامی مراکز استانی فهرست کاندیداها را تهیه می‌کند و قرار شد تا جبهه اصلاح‌طلبان به انتخابات شوراها نیز ورود کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.