ناصری: کمیته فوتسال نخبه کشی می کند/بله قربان گوها در تیم ملی حضور دارند نه نظری ها!

کاپیتان تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: در فوتسال جریانی بوجود آمده که استعدادهای این رشته کنار گذاشته شوند به طوري که هر کس مخالف آقایان باشد، خائن است و باید برود.

رضا ناصری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از زمان حضور ترابیان در رأس کمیته فوتسال جریانی بوجود آمد که هر کس تنها کاری را انجام مي دهد که از آن منفعت می برد من تمام تلاش خود را به کار گرفتم و زحمت کشیدم تا فوتسال روی پا بماند اما مسئولان من را بیرون کردند زیرا حضورم به نفعشان نیست همین بلا سر نظری هم می آید زیرا کمیته هیچ تغییری نکرده است و افراد خودسرانه تصمیم گیری می کنند.

**افتخاری، ترابیان دوم است

کاپیتان تیم شهرداری ساوه افزود:‌ پس از ناکامی در جام جهانی هیچ تغییری در کمیته بوجود نیامد فقط چند نفر که از این رشته سوء استفاده می کردند رفتند و جای خود را به افرادی مثل خود دادند متأسفانه نوع برخورد کمیته با بازیکنان ملی پوش قابل درک نیست این برخورد شرم آور است ما از جون و دل تلاش کردیم تا به تیم ملی برسیم چرا باید در این جایگاه تنها محکوم به چشم گفتن باشیم.

**هرکس مخالفت کند خائن است!

وی در ادامه بیان داشت: هر کس که با شعور و درک ورزشی با آقایان مخالفت کند خائن است؛ من خائن شدم به دلیل اینکه نخواستم فوتسال به خراب آباد کشیده شود خائن شدم چون مخالفت کردم، چون به سرچشمه اشتباهاتی اشاره کردم که منفعت مسئولان را تأمین می کرد.

ناصری اظهار داشت: برخورد سلیقه ای مسئولان و همین اتخاذ تصمیمات غیر کارشناسانه ما را به بدبختی کشانده است، وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران در تیم ملی نیست و در لیگ حضور نداشت زیرا وضعیت نابه سامان این ورزش را دید اما به دلیل اینکه ساکت ماندن را یاد نگرفته، کنار زده شد؛ رضا ناصری، وحید شمسایی و احتمالاً نظری در تیم ملی جایی ندارند چون جواب دادن را بلدند و نمی گذارند جریانی آنها را هدایت کند.

**زمانی قدر شمسایی ها را می دانند که باید بر سر خود بکوبند

ناصری در ادامه صحبت هایش گفت: امروز مسئولان به جرم سرکشی، شمسایی را بیرون کردند اما چند سال بعد که این ستاره دیگر در تیمی حضورنيافت، یادشان می افتد که چه اشتباهی کرده اما به جز اینکه به دلیل ناچاری برسر خود بکوبند کار دیگری انجام نمی دهند. آقایان ترمز خودخواهیتان را بکشید و سرمایه های فوتسال را هدر ندهید برای مدت کوتاهی به منافع این ورزش بیندیشد ما که امروز فریاد سر داده ایم و خائن هستیم برای ارتقای فوتسال زحمت کشیده ام و حالا باید در حاشیه بنشینیم و دوستی خاله خرسه انسان هایی را تماشا کنیم که در هیچ جای فوتسال جایی ندارند.

**وای به حال فوتسال با ليستي که عمادی بدهد

وی در خصوص اینکه اسامی ملی پوشان توسط عمادی سرپرست تیم ملی انتخاب شده گفت: انتخاب ملی پوشان برعهده سرپرست نیست اگر عمادی افراد را بر می گیزند پس خسوس در فوتسال چه کاره است بایستی که عمادی تنظیم کند؛ باید وای به حال فوتسال گفت و منتظر ناکامی های دوباره ایران در فوتسال باشیم.

مگر در ایران فوتسالی نداریم که اشخاص هیچ کاره همه کاره شده اند، افراد دیگري فوتسال ایران را جهانی کردند چرا حالا باید بیرون از گود بايستند. زمانی که برای رویارویی با تیم ملی ایتالیا 12 هزار نفر تماشاگر جمع کردیم، فوتسال ایران زنده شد اما حالا باید بله قربان، چشم قربان بگوئیم تا بمانیم.

من را کنار زدند، چون می دانستم فوتسال در جام جهانی نتیجه نمی گیرد، آقایان ببینيد چه عملکرد بدی داشتید که من پیش گویی کردم، حرف هایم که شما را به شکست نکشاند دلسوز بودم که حرف زدم و گرنه ساکت می ماندم و می خندیدم و می گفتم رضا ناصری ها نیستند که شما به سقوط کشیده شده اید.

**آقایان جیبتان پر شد و فقط بروید

ناصری تأکید کرد: اگر مسئولان اطمینان دارند با نبود نظری و شمسایی نتیجه می گیرند. خودمان را کنار می کشیم اما می دانم آنها تنها فقط به دنبال افرادی هستند که چشمشان را به روی حقیقت می بندند و ساکت مي مانند، بس است دیگر تا حالا به منافعشان رسیدند دست از فوتسال بکشند و بگذارید نفس راحتی بکشیم، بروید تا فوتسال به روزهای اوج خود بازگردد، حيف است که این ورزش را از پرتگاه نیستی به پائین بیندازید./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار