سریال نوروزی شبکه 2 سیما آماده پخش؛

کارگردان "مدرسه موشها" با اثری متفاوت برگشت

مرضيه برومند گفت: خوشحالم که بعد از سالها با اثری حاوی پیام و شادی میهمان نوروزی خانه مردم خواهد شد.

"مرضیه برومند" کارگردان پیشکسوت تلویزیون سینما در خصوص مجموعه "آب پریا" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: خوشحالم که بعد از سالها دوباره کار کردم و "آب پریا" را برای اوقات فراغت مردم ساختم.
وی با اشاره به طبیعت و شکل‌گیری فیلمنامه آب‌پریا" در ذهنش اظهار داشت: بی‌احترامی ما به طبیعت باعث شکل‌گیری طرح "آب پریا" در ذهنم شد و اینکه چرا مردم و همه انسانها به مظاهر خداوند بی‌احترامی می‌کنند، به طور دائم در ذهن من ورق می‌خورد.
"برومند" با اشره به لحن این مجموعه نوروزی گفت: لحن کارهایم سبک و ملایم است و مردم دیدن آثار ساخته شده توسط من اذیت نشده و با چهراه‌ای شاد به تماشا خواهند نشست.
کارگردان "مدرسه موشها" در خصوص طنز خاص "آب پریا" گفت: طنز "آب پریا" خاص و مختص به من بوده و بدون شک به باور‌پذیری ذهن مخاطب بیشتر کمک می‌کند و باعث ایجاد انرژی خاصی در مخاطبان می‌شود.
                                
وی با اشاره به قصه "آب پریا" افزود: قصه چهار پری است که هر کدام نگهدارنده طبیعت هستند و در اسطوره‌ها  "آناهیتا" یکی از پری‌های مراقب آب و طبیعت بوده است.
این کارگردان اظهار داشت: پری‌های آب هر سال در نوروز دور یکدیگر جمع می‌شوند ولی امسال با رفتن زمستان "برف پری" خوابیده و "آب پری" نمی‌آید.
"برومند" تصریح کرد: به دنبال نیامدن "آب پری" ماجراهایی شکل می‌گیرد که در ادامه آن پری‌ها به زمین می‌آیند.
وی با اشاره به قصه و تخیلی بودن آن، افزود: این عناصر تخیلی هستند و خیلی قصه واقع‌گرایانه پیش نمی‌رود و در زمانی پری‌ها به دلیل اتفاقاتی می‌آیند و در کار زمینی‌ها دخالت می‌کنند.
این کارگردان ادامه داد: این سریال به قصد نوروز ساخته نشده ولی جون بحث بهار و زنده شدن گیاهان در بستر قصه بسته تنیده شده، ایام نوروز را بهترین زمان برای پخش آن انتخاب کردند.
"برومند" با اشاره به نقش تلویزیون به عنوان یک رسانه جمعی، تصریح کرد: تلویزیون به عنوان یک رسانه جمعی و خانوادگی نقش مهمی در روابط آدم های یک خانواده دارد ولی سازندگان باید مواظب چگونگی رساندن پیام به مخاطبان باشند.
کارگردان "کتابفروشی هدهد" ادامه داد: از خداوند می‌خواهم که سریالهای نوروزی تلویزیون هم مثل دیگر سالها مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
"برومند" با اشاره حمایت مسئولان اظهار داشت: معتقدم مخاطب نباید از دست رود چرا که هر چقدر آثار خوب ساخته و حمایت شوند دلگرمی سازندگان و مردم نیز در راستای اعتماد بیشتر به رسانه ملی افزون‌تر می‌شود.
وی با اشاره به زحمت همکاران خود برای ساخت آثار نوروزی اظهار داشت: اعتقادی به برگزاری مسابقه و نظرسنجی که چه کسی کار بهتری را ساخته، ندارم چون همه همکارانم شبانه‌روزی زحمت می‌کشند و اگر هر پروژه‌ای مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد زمینه موفقیت کار بعدی را ایجاد می‌کند.
"برومند" خاطرنشان کرد: آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه همکارانم را دارم و امیدوارم هر روز بهتر از قبل، آثار بهتر و با حمایت بیشتری ساخته شود.
گفتنی است؛ مجمعه "آب پریا" در 17 قسمت ساخته شده که از 29 یا 30 اسفند سال جاری روی آنتن شبکه 2 سیما می‌رود و پخش آن تا 15 فروردین 92 ادامه خواهد داشت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار