تکرار/سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جلسه "جبهه پیروان" بدون نتیجه‌گیری قطعی به پایان رسید/انتخاب کاندیداهای نهایی در جلسه سوم اسفند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه امشب جلسه ای با حضور حبیب الله عسگراولادی و تعدادی از اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری برگزار شد، گفت: تصمیم‌گیری در مورد کاندیداهای نهایی به جلسه سوم اسفند موکول شد.

"سید کمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران از برگزاری جلسه ای با حضور حبیب الله عسگراولادی و تعدادی از اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری خبر داد.

سجادی که پیش از این از احتمال تصمیم گیری نهایی درباره سه کاندیدای مورد نظر این جبهه، در جلسه امشب (سه شنبه 1اسفند) خبر داده بود، درباره جزئیات این جلسه اظهار داشت: شب گذشته "کاندیداهای پیشنهادی احزاب به جبهه پیروان" بررسی شدند  اما جلسه بدون نتیجه گیری قطعی به پایان رسید و مقرر شد در جلسه روز پنجشنبه شورای مرکزی، دبیران کل درباره کاندیداهای نهایی تصمیم بگیرند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری پیش از این در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرده بود جبهه پيروان سه گزينه را به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به اصولگرايان معرفي مي‌كند.

وی همچنین در گفتگوی دیگری تاکید کرده بود: اعلام نام نامزدهای منتخب "جبهه پیروان" پیش از تصویب اعضای شورای مرکزی تنها گمانه‌زنی‌ست.

گفتنی است، گمانه زنی های رسانه ای مبنی بر مطرح بودن یحیی آل اسحاق، منوچهر متکی و محمدرضا باهنر به عنوان کاندیداهای مورد نظر جبهه پیروان وجود دارد.

ذکر این نکته نیز ضروری است که محمد رضا باهنر در آخرین نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره مطرح بودنش به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخي از تشکل‌ها از جمله نمايندگان ادوار و جامعه اسلامي مهندسين و برخي از تشکل‌هاي ديگر، نام بنده را به عنوان کانديداي خود اعلام کرده‌اند؛ البته اين مسئله تفاهمي دو طرفه نبوده است و بنده نيز فعلا قصدي براي حضور در انتخابات ندارم و بايد صبر کنيم تا فضا به پيش برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار