رئیس انجمن علمی داروسازان کشور اعلام کرد:

نظام سلامت باید متناسب با هزینه های جاری تعریف شود

هنجارسازی نظام سلامت که به معنای کارایی نظام سلامت است باید متناسب هزینه ها باشد و نگاه نظام پزشکی باید حکمت سالارانه تلقی شود.

سید حمید خویی، رئیس انجمن علمی داروسازان کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: نگاه جامعه به پزشکان به خصوص در عرصه ی داروسازی باید با رعایت حقوق پزشک، بیمار و همچنین ارتقای نظام سلامت همراه باشد.

وی افزود: تقویت اخلاق حرفه ای، دفاع متقابل از جامعه ی پزشکی و مردم، حقوق مادی و معنوی بیمار و پزشک و بررسی بیمه های درمانی و تعرفه ها از چالش های پیش روی عرصه ی داروسازان است.

وی گفت: با نگاه کارشناسانه ی نظام پزشکی در عرصه های مختلف سلامت امید داریم در اجرای صحیح مقررات گام برداریم و تعامل سازنده ای در عرصه ی داروسازی و صنعت ایجاد کنیم.

رئیس انجمن داروسازان کشورمان اظهار داشت: نظام پزشکی باید با دور ماندن آفت سیاسی به ارائه ی خدمات و اخشار مختلف جامعه بپردازد.

وی در پایان و در حاشیه ششمین دوره ی انتخابات نظام پزشکی شهرستان تهران حضور پزشکان در عرصه های مختلف سلامت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امید داریم با انتخاب اعضای فعال و توانمند بتوانیم بیش از پیش به ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه موثر واقع شویم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار