معاون اداری مالی شهرداری کرج:

بودجه سال 92 شهرداری کرج مصوب شد

معاون اداری مالی شهرداری کرج از تصویب بودجه سال 92 شهرداری از سوی شورای اسلامی شهر کرج خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،به نقل از  شهرداری کرج، محمدرضا رضا پور افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بودجه مصوب شده تا هفته آینده به شهرداری ابلاغ می‌شود.

وی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری را رویکرد مهم و اصلی بودجه سال 92 ذکر و عنوان کرد: پس از تکمیل روند و پروسه ابلاغ بودجه و ارسال آن به شهرداری، اجرای عملیات‌های عمرانی در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به روند اجرای اقدامات عمرانی با بیان اینکه، طبق روال اداری این مهم پس از ابلاغ بودجه به شهرداری، اجرایی می‌شود، گفت: به محض ابلاغ بودجه، مراحل انتخاب پیمانکاران به منظور شروع فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، زیرساختی و ... از سوی شهرداری انجام می‌شود.

رضاپور زمان آغاز برنامه‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری را منوط به دریافت ابلاغ بودجه ذکر و عنوان کرد: بر اساس قانون‌های موجود در شهرداری تا 15 اردیبهشت پیمانکارها انتخاب و اجرای طرح‌های عمرانی تعریف شده در سطح شهر آغاز می‌شود.

وی، زمان، حجم و گستردگی پروژه‌های عمرانی را از آیتم‌های مهم در اجرای طرحهای شهری ذکر کرد و افزود: آغاز اجرای طرح‌های عمران شهری منوط به زمان و فصل مناسب همچنین حجم پروژه‌ها می‌باشد که با توجه به رویکرد شهرداری در خصوص اجرای کیفی و کمی، طرح‌ها باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و طی برنامه زمان‌بندی مناسب اجرایی شوند.
برچسب ها: شهرذاری ، بودجه ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.