رئیس قوه قضائیه:

تلاش می کنیم مسائل حقوقی مردم در اسرع وقت حل شود

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش خواهیم کرد تا مسائل حقوقی مردم در اسرع وقت حل شود.

حجت الاسلام والمسلیمن محسنی اژه ای صبح روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت به همراه جمعی از معاونان و اعضای شورای قضایی وارد یاسوج شد و مورد استقبال سید علی احمدزاده استاندار و جمعی از مقامات استان کهگیلویه وبویراحمد قرار گرفت.

   محجوب افراسیاب روز سه شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اولویت اول این سفر دیدار با کارکنان قضایی و سرکشی به شعبه ها و بررسی پرونده‌های مهم قضایی است.

وی افزود: نظارت بر روند دادرسی در استان، بررسی کمبودهای ساختمانی، همچنین راه اندازی و افتتاح مجتمع قضایی در مرکز استان، کمک به سیستم سخت افزاری و نرم افزاری برای دادرسی الکترونیک، کمک به رفع موانع دادرسی از دیگر برنامه‌های رئیس قوه قضائیه است.

افراسیاب اضافه کرد: معاونان رئیس قوه قضائیه در همه شعب قضایی استان حضور پیدا خواهند کرد و از نزدیک مشکلات دادگاه‌ها و دادسراها را رصد و پیگیری خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از ارزیابی و حضور در حوزه‌های قضایی، جلسه شورای قضایی استان با ریاست رئیس قوه قضائیه برگزار خواهد شد.

افراسیاب با بیان اینکه این سفر یک روزه است، ادامه داد: برگزاری جلسه شورای اداری و حضور در کنگره شهدای مردمی هم از برنامه‌های فردا خواهد بود.

وی بیان کرد: دیدار با دانشجویان، صنعت گران، کشاورزان و دامدارن با هدف بررسی و رفع مشکلات آنها انجام خواهد شد.

افراسیاب تاکید کرد: معاون اول قوه قضاییه هم در ساختمان دولت با مردم به صورت حضوری دیدار خواهد داشت و معاونان در همه شهرستان‌های استان حضور پیدا می‌کنند.

حضور در اجلاسیه شهدا، دیدار با کارکنان قضایی، دانشجویان، صنعت گران، کشاورزان، دامدارن و جوامع نخبگان کهگیلویه و بویراحمد، سرکشی به شعبه ها و بررسی پرونده‌های مهم قضایی، نظارت بر روند دادرسی در استان، بررسی کمبودهای ساختمانی، همچنین راه اندازی و افتتاح مجتمع قضایی در مرکز استان، کمک به سیستم سخت افزاری و نرم افزاری برای دادرسی الکترونیک، کمک به رفع موانع دادرسی از جمله برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به این استان است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
صدیقی چی شد ؟؟؟