اصفهان/

خدمات پليس گردشگري اصفهان در نوروز

فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: تيم هاي پليس گردشگري اين فرماندهي در ايام نوروز با حضور در اماكن تاريخي به گردشگران داخلي و خارجي خدمات ويژه اي ارائه خواهند كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سردار" عبد الرضا آقاخاني" با بيان اين مطلب اظهار داشت: يكي از اقدامات خوب نيروي انتظامي كشور ، راه اندازي پليس گردشگري در استان هاي گردشگر پذير از جمله اصفهان بود كه تا كنون خدمات زيادي نيز به گردشگران داخلي و خارجي ارائه كرده است.

وي افزود: در حال حاضر پليس گردشگري اصفهان يك ايستگاه ثابت در ميدان امام (ره) دارد و 10 تيم از نيروهاي نخبه و مسلط به زبان هاي خارجي نيز به گشت زني در اطراف اين ميدان می پردازند و در صورت نياز به گردشگران خارجي خدمات لازم را ارائه مي نمايند.

اين مقام مسئول با اشاره به استقبال چشمگيرمسافرانخارجي از پليس گردشگري گفت: تا قبل از راه اندازي چنين پليسي، گردشگران خارجي قادر به برقراری ارتباط با پليس در مواقع ضروري و زماني كه برايشان مشكل خاص انتظامي پيش مي آمد، نبودند و لذا نياز بود تا يك مترجم هميشه همراهشان باشد. اما با راه اندازي اين پليس مشكل ارتباط اين گردشگران با پليس حل شده و ميزان اعتماد و رضايت آنان نيز به پليس دو برابر شده است.

فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه اين فرماندهي به دنبال تقويت ، سازماندهي و افزايش نيروهاي پليس گردشگري است گفت: در ايام نوروز تيم هايي از اين پليس با حضور در اماكن تاريخي مانند، پل خواجو، سي وسه پل، باغ فين كاشان، منارجنبان و ... به ارائه خدمات و راهنمايي گردشگران داخلي و خارجي خواهند پرداخت و در اين خصوص آمادگي داريم تا با سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان همكاري هاي لازم را داشته باشيم.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه در سال جاري اين پليس به بيش از 10 هزار نفر از گردشگران داخلي و خارجي خدمات مشاوره، راهنمايي و آموزش هاي پيشگيري از جرم را ارائه كردند، خاطر نشان كرد: هدف اصلي پليس اين است كه در كنار برنامه هاي انتظامي و برخوردهاي قانوني با مجرمان و خلافكاران با آموزش هاي پيشگيري از جرم و آسيب به گردشگران داخلي و خارجي با كمترين هزينه و دغدغه، امنيت آنان را تامين کند تا با آرامش خاطر بيشتر اين استان را ترك كنند و هم توشه اي از آموزش هاي مفيد را از پليس ايران به يادگار ببرند./س

برچسب ها: خدمات ، پلیس ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.