در سه ماهه ابتدای سال 92 صورت خواهد گرفت ؛

بهره برداری از ایستگاه های بخش جنوبی خط 3 مترو تهران در منطقه 18

شهردار منطقه 18طی بازدیدی از بخش جنوبی پروژه خط 3 مترو مذاکراتی درباره بهره برداری از ایستگاه های این طرح مهم بخش حمل و نقل عمومی در سه ماهه ابتدائی سال آینده با مسئولان مربوطه به انجام رسانید.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، در جریان این بازدید گروهی که مهندس هابیل درویش مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه ، تعدادی ازمعاونین منطقه ودست اندرکاران بخش جنوبی پروژه نیز این مقام مسئول را همراهی می کردند ، پیرامون موضوعاتی نظیر روند پیشرفت پروژه،جمع آوری فضاهای کارگاهی،روکش آسفالت مجددمحدوده تحت اختیارشرکت مترودر بزرگراه آیت ا... سعیدی وزمان بهره برداری رسمی از ایستگاه های بخش جنوبی خط در سه ماهه ابتدای سال 92 بحث و تبادل نظر لازم صورت گرفت .
 
همچنین مهندس هابیل درویش مدیرعامل شرکت متروتهران وحومه نیزبه ارائه گزارش مبسوطی ازروند پیشرفت فیزیکی بخش جنوبی این پروژه و زمان بهره برداری از آن در سه ماهه ابتدای سال 92 پرداخت.
 
وی اظهار داشت : نیمه جنوبی خط 3مترو تهران در اولویت توسعه خطوط مترو قرار دارد و تاکنون این بخش حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
درویش همچنین تأکید کرد : خط 3 مترو ،خطی است که جنوب غربی تهران را به شمال شرقی شهر متصل و از معابر و میادین مهم و پرتردد شهر همانند میادین راه آهن ، منیریه ، ولیعصر (عج) عبور می کند. این خط پس از تکمیل می تواند به یکی از پرمسافرترین خطوط مترو تهران تبدیل و نقش مهمی را در کاهش ترافیک و تسهیل ترددها ایفا کند.
 
به گفته این مقام مسئول،ایستگاهی که در تقاطع دو بزرگراه آیت ا... سعیدی و آزادگان واقع گردیده ، با 260 متر وسعت وشکلی جزیزه ای ( قرار گرفتن سکو بین خطوط ) بزرگترین و زیباترین ایستگاه مترو تهران می باشد.
 
ایشان در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به این نکته که بخش جنوبی خط 3 مترو ، بزرگراه آزادگان را به میدان حضرت ولیعصر (عج) متصل خواهد کرد ، یاد آور شد : فاز اول این از خط مترو تهران ، میدان حضرت ولیعصر (عج) را به شهرک شهید محلاتی در شمال شرقی تهران متصل می کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار