توقیف موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت ادامه دارد

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: لایی کشی‌ها هم نتوانست از توقیف موتورسیکلت‌های سنگین جلوگیری کند.

سرهنگ فیروز کشیر در برنامه زنده شهر امن گفت: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران، روز گذشته شاهد تردد ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه‌های یادگار و آزادگان بودیم که هر سه دستگاه در طرح مهار پلیس راهور تهران بزرگ متوقف و از ادامه تردد‌های خطرناک آنان جلوگیری شد. 

سرهنگ فیروز کشیر گفت: توقیف اول در ساعت ۱۶:۴۵ بعد از ظهر جمعه در محدوده موقعیت بزرگراه یادگار به شمال _سعادت آباد انجام شد که تیم‌های پلیس بزرگراه در اجرای طرح مهار یکدستگاه موتورسیکلت سنگین سوزوکی ۱۱۰۰ سی سی را متوقف واز ادامه تردد آن جلوگیری کردند. 

او تصریح کرد: همچنین در ساعت ۱۸۰۰ بعد از جمعه در محدوده بزرگراه آزادگان و در اجرای طرح مهار یکدستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا ۱۰۰۰ سی سی توسط عوامل پلیس بزرگراه متوقف و به پارکینگ منتقل شد. 

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: موتورسیکلت سنگبن سوم در ساعت ۱۸:۳۰ همین روز ودر بزرگراه یادگار به شمال _سعادت آباد در اجرای طرح مهار یکدستگاه موتورسیکلت سنگین بیکینگ ۱۴۰۰ سی سی توسط عوامل پلیس بزرگراه متوقف و به پارکینگ منتقل شد. 

او  ادامه داد: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت‌های سنگین و احتمال بروز خطر برای راکبین و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود با هماهنگی بعمل آمده با تیم‌های گشتی پلیس راهور فاتب، این موتورسیکلت‌ها در همان محدوده متوقف گردیدند. 

سرهنگ کشیر ادامه داد: پلیس به محض رویت موتورسیکلت‌هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می‌زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند طبق قانون برخورد نموده و اینگونه موتورسیکلت‌ها را طبق قانون اعمال قانون به پارکینگ منتقل می‌کند. 

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ها که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنید.

خبرنگار :عطیه رضایی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار