تجلیل از مقام علمی و خدمات فرهنگی دکتر مهدی علمداری

همزمان با دهمین برنامه مشترک اداره کتابخانه های عمومی و انجمن دانش آموختگان شهرستان دماوند، نخستین نشست از سری برنامه های "دیدار با مفاخر علمی، فرهنگی" شهرستان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از واحد روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، همزمان با دهمین برنامه مشترک اداره کتابخانه های عمومی و انجمن دانش آموختگان شهرستان دماوند، نخستین  نشست از سری برنامه های "دیدار با مفاخر علمی، فرهنگی" شهرستان با تجلیل از مقام علمی و خدمات فرهنگی دکتر مهدی علمداری پنج شنبه دهم اسفند  در سالن مطالعه کتابخانه عمومی کوثر برگزار شد.
براساس این گزارش؛ سلطان محمدی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی و عضو هیات مدیره انجمن دانش آموختگان در این نشست به ارائه  گزارشی از روند فعالیتها و همکاری های انجمن دانش آموختگان و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پرداخت و از جوانان و دانشجویان جهت عضویت در کتابخانه های عمومی و انجمن دانش آموختگان دعوت به عمل آورد.
در ادامه این نشست جواد حاجی آخوندی، شاعر و نویسنده و عضو دفتر شعر و ادب شهرستان مطلبی را با عنوان «علمداری وادبیات» پیرامون شخصیت علمی و فعالیت و تاثیر استاد علمداری بیان و به ذکر خاطراتی از ایشان پرداخت.
در ادامه برنامه دیدار با مفاخر علمی دماوند، لوح تقدیری از طرف اداره کتابخانه های عمومی و انجمن دانش آموختگان دماوند به استاد مهدی علمداری و دوتن از دانش آموختگان در مقطع کارشناسی ارشد و بیش از بیست نفر از رتبه های برتر پذیرفته در دانشگاه در سال 91 اهدا شد./ص
برچسب ها: فرهنگ ، کتابخانه ، ادبیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار