رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان؛

بخشنامه سالمندی طراحی و تنظیم می شود

طراحی و تنظیم بخشنامه حوزه سالمندان از اهداف شورای ملی سالمندان است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ، حسین نحوي نژاد رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان گفت: شورای ملی سالمندان در نظر دارد تا با بهره گیری از ظرفیت های قانونی و اجرایی بتواند زمینه ساز لوایح و مصوباتی جهت رفاه سالمندان با توجه به شان و منزلت این گروه باشیم.

وی افزود: از جمله فعالیت های شورای ملی سالمندان بررسی ابعاد آموزشی و پژوهشی است یعنی اینکه ما باید به شناسایی و بررسی اولویت های سالمندان واقف باشیم تا بتوانیم برای آنها مثمر ثمر واقع شویم.

نحوی نژاد تدوین سند ملی سالمندی، طراحی و بروز رسانی سایت سالمندی و غیر، را از جمله فعالیت های شورای ملی سالمندان عنوان کرد:

دبیر همایش در ادامه اظهار داشت: پیگیری از معلولیت ها و آسیب های دوران سالمندی حمایت اجتماعی از سالمندان به جهت بازگرداندن شان و منزلت آنان، توانمند سازی سالمندان و بهره گیری از توان جسمی روانی آنان به عنوان انتشار با تجربه و همچنین بررسی مسائل فرهنگی و سبک زندگی در سالمندان از دستاوردهای این همایش است که امیدواریم با بهره گیری از نظرات نخبگان و کارشناسان این عرصه بتوانیم در قالب کتاب، cd ، مقالات علمی، پژوهشی و... در ارتقاء نظام سلامت کشوری در مقوله سالمندی گام برداریم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار