تویسرکان/

28 پیمانکار شهرداری تویسرکان تجلیل شدند

شهردار تویسرکان از 28 پیمانکار امور عمرانی شهرداری تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، شامگاه یکشنبه با حضور شهردار، معاون و جمعی از کارکنان شهرداری از تلاش‌های یک ساله 28 پیمانکار امور عمرانی شهرداری تویسرکان قدردانی به عمل آمد.

شهردار تویسرکان در این مراسم در جمع پیمانکاران با اشاره به اینکه ارائه خدمات درست و به‌هنگام به مردم وظیفه همه عوامل و فعالان امور جامعه است، اظهار داشت: همه باید در مسیر انجام وظیفه و مسئولیت واگذار شده به گونه‌ای وارد شویم که حقی از کسی ضایع نشود.

عزیزالله مالمیر با اشاره به اینکه شهرداری در دو حوزه جاری و عمرانی در سطح شهر فعالیت دارد، ادامه داد: بیشترین سنگینی وزن کاری شهرداری در بخش عمرانی است.

وی با بیان اینکه بررسی نقاط ضعف و قوت برای پیشرفت در کار محوله یک امر مهم است، خاطرنشان کرد: عوامل رشد و پیشبرد کاری و تقویت و نقص‌ها را شناخته و برطرف کنید.

شهردار تویسرکان، تجهیز پیمانکاران را به علم روز ضروری‌ دانست و تأکید کرد: امروز توان فنی در اولویت و کیفیت کار یک عنصر مهم در این عرصه است که به شما اعتبار و یا آن را ارتقا می‌بخشد.

وی افزود: تمامی پیمانکاران باید سند قانونی فعالیت در این بخش را داشته باشند.

* تویسرکان آماده استقبال از میهمانان نوروزی است

شهردار تویسرکان در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده در آستانه سال جاری گفت: بازدید و بهسازی سرویس‌های بهداشتی، ایجاد و تعیین مکان‌ برای پارکینگ موقت در ایام نوروزی، خط‌کشی معابر اصلی، اصلاح چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و رفع نقص دریچه‌های معابر اصلی برای رفاه و امنیت خاطر مسافران نوروزی انجام شده است.

وی ابراز داشت: مشخص کردن مکان‌های اسکان مسافران با آدرس به وسیله نصب بنر و پلاکارد، آماده‌سازی کمپ‌ها و زائرسراها، هماهنگی با خوابگاه‌های دانشجویی درصورت لزوم و بازدید از تلفن‌های همگانی نصب شده در سطح شهر و رفع خرابی‌ها توسط مخابرات بخشی دیگر از کارهای انجام شده توسط شهرداری است.

مالمیر در پایان از زیباسازی شهر اعم از آذین‌بندی، نورپردازی، فضای سبز، رنگ‌آمیزی مبلمان شهری و پارکی، انجام عملیات عمران شهری از قبیل ترمیم جداول، پیاده‌روها و لکه گیری آسفالت برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.