طي 24 ساعت با متخلفان برخورد مي‌شود؛

تشديد نظارت بر مراکز خدمات گردشگري

مديرکل امور مراکز و خدمات گردشگري کشور و معاون نظارت ستاد سفرهاي کشور گفت: در صورت بروز تخلف در تاسيسات گردشگري، اين سازمان طي 24 ساعت مشکل را رفع مي کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی؛ مرکز روابط عمومي و اطلاع رسانی سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ، مرتضي شريفي در شيراز با اشاره به اينکه معاونت گردشگري فارس نظارت بر تاسيسات گردشگري استان را بر عهده دارد، ادامه داد:  مسافراني که به شيراز سفر مي کنند مي توانند در صورت مشاهده تخلف، گران فروشي يا مشکلات ديگر با سامانه 09669 تماس گرفته يا اينکه از نشاني STSI.IRاعلام شکايت کنند.
مسافران مي توانند شکايت هاي خود را به شماره هاي 021-66582054 فکس کنند. ما در اسرع وقت و نهايتا 24 ساعت به مشکل رسيدگي و آن را رفع مي کنيم.
به گفته شريفي، نظارت ها از 2 ماه پيش تشديد شده است. در جريان اين نظارت ها برخي دفترهاي خدمات مسافرتي در تهران تعديل و تعليق شده اند.
مديرکل امور مراکز و خدمات گردشگري کشور افزود: در حوزه نظارت بر تورها مشکلاتي در حوزه فروش بليت هاي چارتري پديد آمد. با هماهنگي سازمان هواپيمايي کشور با کساني که حقوق مسافران را پايمال کنند برخورد شده و اين وضع ادامه پيدا مي کند.  
او ادامه داد:  تشديد نظارت ها نتيجه تفاهم نامه اي است که ميان سازمان تعزيرات حکومتي، سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده و معاونت گردشگري کشور منعقد شده است.  همکاران ما در روزهاي تعطيل مشغول ارائه خدمات هستند و نظارت ها را تشديد کرده ايم. ما کيفيت ارائه خدمات را هم مورد بررسي قرار مي دهيم. /ص 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار