روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اعلام کرد؛

ساعت بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در نوروز

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس ساعت جدید بازدیداز بناهای تاریخی و فرهنگی استان در نوروز را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگارن به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی؛  بر اساس این گزارش از 28 اسفندماه تا 16 فرودین سال 92 بازدید از مجموعه فرهنگی حافظیه 24 ساعته است. 
آرامگاه سعدی نیز از 7:30 بامداد تا ساعت 24 نیمه شب آماده پذیرایی از مهمانان است. 
بر اساس این گزارش مجموعه های تاریخی و فرهنگی تخت جمشید، نقش رستم، نقش رجب، پاسارگاد، تنگ چوگان و بیشاپور کازرون، آتشکده و قلعه دختر فیروزآباد از ساعت 7:30 بامداد تا 18 بعد از ظهر آماده پذیرایی از مهمانان و بازدید کنندگان است. درهای موزه های تخت جمشید و بیشاپور هم از 8 صبح تا 18 عصر به روی گردشگران باز است. 
ساعت کار ارگ کریمخانی و آرامگاه خواجوی کرمانی نیز از 7:30 صبح تا 23 شب خواهد بود. باغ های تاریخی ارم، عفیف آباد، جهان نما و باغ دلگشا از 8 صبح تا 22 شب آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.
 دیگر بناهای استان از ساعت 8 صبح تا 20:30 شب پذیرای گردشگران است. این بناها شامل موزه پارس، موزه سنگ های تاریخی هفت تنان، موزه آب، موزه نارنجستان قوام، موزه تکنولوژی و تاریخ طبیعی، موزه منطقی نژاد، خانه صالحی، خانه سعادت، موزه فرش، موزه هنر مشکین فام، گنجینه تاریخ فارس، مسجد وکیل، مسجد نصیر الملک و مسجد جامع عتیق می شود.
گفتنی است، برنامه نور و صدای تخت جمشید از مهمترین و جذاب ترین برنامه های فرهنگی و دیدنی برای مسافران نوروزی و هم استانی هاست که از ساعت 20 تا 20:30 دقیقه در تخت جمشید برگزار می شود.
 همچنین با توجه به تغییر کاربری حمام وکیل به موزه گرمابه وکیل این فضا که به جاذبه ای خاص برای بازدیدکنندگان تبدیل شده است از 8 صبح تا ساعت 22 شب میزبان مهمانان نوروزی خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار