جعفري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" در سایه وحدت و باهم بودن شکل می‌گیرد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: اولین رمز و قدم برای ساختن "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی"، وحدت، اجتماع و با هم بودن است چرا که این حماسه جز در سایه ایمان و اعتقاد و با هم بودن شکل نخواهد گرفت.

قاسم جعفری نماینده بجنورد جاجرم، مانه و سملقان، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامگذاري سال 92 "حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی" از سوی مقام معظم رهبری گفت: اولین رمز و قدم برای ساختن حماسه سیاسی، وحدت، اجتماع و با هم بودن است چرا که این حماسه جز در سایه ایمان و اعتقاد و با هم بودن شکل نخواهد گرفت.   
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم و همه در تلاش هستیم که از آن به نفع سعادت نظام و مصالح کشور بهره ببریم، دشمنان اسلام مانند گرگ‌ها دهان باز کرده‌اند تا از این فرصت سوءاستفاده و به قول خود تابستان 92 را داغ‌تر از تابستان 88 کنند و لذا اين امر هوشياري بيش از پيش مردم و مسئولان را مي‌طلبد.
 
وی ادامه داد: بعد از امر وحدت باید امید را در دل‌های مردم روشن ساخت، چرا که با امید افق‌های روشنی پیش‌رو خواهد بود و همه مسئولین باید در راستای تقویت امید تلاش کنند و یاس و ناامیدی را از دل‌ها بیرون کنند.
 
جعفری تصریح کرد: همه باید با نگاه امیدوارانه به آینده نگاه کنیم چرا که موتور محرکه سعادت، توسعه و پیشرفت، امیدواری است و همه ابتدا باید با ایمان و اعتقاد و اراده حرکت کرده و تلاش خود را در اقدام عملی نشان دهیم.   
 
نماینده مردم بجنورد گفت: توجه به اولویت‌ها و تفاوت قائل شدن بین مسائل اصلی و فرعی از ضروری‌ترین اصل‌ها است که در حل مشکلات باید به کار گرفته شود و مسئولین کشور نباید وقت خود را صرف مسائل جزئی کنند.   
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات اقدام به موقع را از نکات مهم دیگر برشمرد و افزود: نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب فایده‌ای ندارد و همه باید برای آفریدن حماسه سیاسی به موقع عمل کنند و اگر کسی احساس مسئولیت می‌کند که باید در انتخابات حاضر شود باید قبل از انتخابات آنرا اعلام کند.
 
وی ادامه داد:‌ برای آفرینش حماسه سیاسی باید معادلات سیاسی را بر مبنای فضایل اسلامی و  اعتقادی قرار دهیم و در عرصه انتخابات به جای رقابت، رفاقت را سرلوحه قرار دهیم و بعد از انتخابات این رفاقت را تعمیق بخشیم، چرا که زخم‌هایی که در دوران رقابت انتخاباتی بر یکدیگر می‌زنیم به سختی قابل جبران است.   
 
جعفری با اشاره به حماسه اقتصادی تاکید کرد: خوشبختانه تحریم‌های به اصطلاح فلج‌کننده دشمن در مقابل اراده و اعتقاد ملت ایران، فلج شدند و دیوار این تحریم‌ها به زودی زود شکسته و فرو خواهد ریخت.   
 
نماینده بجنورد ادامه داد: امروز فصل جهاد اقتصادی واقعی است و پژوهشگران این حوزه باید با ایمانی چندصد برابر وارد میدان شوند تا مسائل حوزه اقتصاد حل و فصل شود.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران با اراده و برنامه‌ریزی صحیح نتیجه خوبی خواهد گرفت و همه این‌ها زیر چتر فرهنگ و مکتب حیات بخش اهل بیت و ولایت فقیه شدنی است.  

انتهای پیام/
برچسب ها: حماسه ، سیاسی ، اقتصادی ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار