قزوین/

تورهای قزوین‌گردی از شناسه‌های معرفی شهر به گردشگران

ناظر ستاد مرکزی سفرهای کشور تورهای قزوین‌گردی را یکی از شناسه‌های معرفی شهر به گردشگران خواند و گفت: برگزاری تورهای قزوین‌گردی به معرفی شهر و استان به گردشگران کمک می‌کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین، عبدالوحید فیاضی ناظر ستاد مرکزی سفرهای کشور ضمن ابراز خرسندی از برنامه‌های مدون استان قزوین گفت: تنوع فعالیت‌های فرهنگی در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در این استان بسیار منسجم بوده و تمامی معاونت‌های ستاد با همراهی هم به ارایه خدمات به گردشگران می‌پردازند.

وی خدمات اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی شهر را عالی ارزیابی کرد و افزود: نخستین بخش از پذیرایی مسافران در نوروز بحث اطلاع‌رسانی مناسب به گردشگران است که در استان قزوین این امر به خوبی محسوس بوده و راهنمایان هم در مبادی ورودی و هم در شهر حضور داشته و به مسافران در امر اسکان، بازدید راهنمایی لازم را ارایه می‌کردند.

فیاضی فعالیت شهرداری را در امر نظافت، شادابی و تزئین شهر خوب دانست و اظهار داشت: همکاری شهرداری در استان قزوین مشهود بود و تزئینات شهر و میادین با تنوع بسیار جذاب بوده و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی و سوغات نیز به امر جذب گردشگر و پر کردن اوقات فراغت کمک فراوانی کرده ‌است.

ناظر ستاد مرکزی سفرهای کشور ادامه داد: معاونت اسکان و پذیرایی ستاد در این استان با استقرار راهنمایان سیار که در مبادی ورودی شهرها و مراکز اطلاع‌رسانی حضور دارند کار راهنمایی مسافران به مراکز اسکان را انجام می‌دهند.

فیاضی تورهای قزوین‌گردی را یکی از شناسه‌های معرفی شهر به گردشگران خواند و تصریح کرد: برگزاری تورهای قزوین‌گردی به معرفی شهر و استان به گردشگران کمک کرده و مسافران نوروزی می‌توانند به همراه یک راهنمای خبره ضمن آشنایی با قزوین از دیدار سایت‌های تاریخی این کهن شهر لذت ببرند.
برچسب ها: قزوین ، گردشگران ، تور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.