قزوین؛

پذیرایی موکب قزوین روزانه به 2 هزار زائر اربعین

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت : موکب استان قزوین در مسیر پیاده‌روی اربعین روزانه دو هزار نفر را پذیرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛به گفته سهرابعلی احمدی تدارکات و پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از امروز در کربلا مستقر می‌شود .

وی از هدایت نذورات اربعین در یک مسیر و وجود وحدت رویه برای مراسم اربعین حسینی از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین خبر داد و گفت: پذیرایی زائران از مسیر کاظمین به سمت دو طفلان مسلم و کربلا بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین است که به این منظور درمانگاهی متشکل از 18 پزشک خانم و آقا راه‌اندازی می‌شود.


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان از مردم درخواست می‌شود نسبت به کمک‌های مادی خود از امروز تا پنج‌شنبه هفته جاری اقدام کنند چراکه از شنبه هفته آینده مرزها بسته شده و اجازه ورود و خروج به خودروها در مرز داده نمی‌شود.

احمدی افزود: عموم مردم می‌توانند برای اربعین حسینی کمک‌های خود را به شماره حساب 1040 حساب بانک ملی واریز کنند؛ مبالغ پرداختی مردم هر استان به ستاد عتبات عالیات همان استان واریز می‌شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.