حجت‌الاسلام اميري‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"مشايي" بوي انحراف نمي‌دهد/ تشکيل ائتلاف‌هاي سه‌گانه و اکثريت اصولگرايي خلاف قانون است

دبيرکل جامعه وعاظ ولايي با بيان اينكه برگزاري همايش 100 هزار نفري در استاديدوم آزادي توسط دولت هيچ‌ ارتباطي به انتخابات رياست‌جمهوري ندارد، گفت: دولت براي ورود به انتخابات در حال حاضر هيچ‌گونه تصميمي نگرفته است؛ "مشايي" بنده خدا هنوز در مورد ورود به انتخابات اعلام‌نظري نکرده است و معلوم نيست که اصلا در اين صحنه حضور پيدا کند يا خير.

"عباس اميري‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برگزاري همايش 100 هزار نفري استاديوم آزادي در روز پنج‌شنبه گفت: برگزاري اين همايش هيچ‌ ارتباطي به انتخابات رياست‌جمهوري ندارد و تنها در راستاي برنامه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي انجام مي‌شود.

وي افزود: علي‌رغم اخبار و شايعات منتشر شده در برخي رسانه‌هاي خبري، دولت تا به اين لحظه هيچ‌گونه فعاليتي را براي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري و شوراهاي شهر انجام نداده است.

اميري‌فر با بيان اينکه ورود زودهنگام به مباحث انتخاباتي پيش از ثبت‌نام خلاف نظر مقام معظم رهبري است، اظهار داشت: برخي از گزينه‌هايي که در عرصه انتخابات رياست‌جمهوري مطرح هستند نه تنها صالح نيستند بلکه نمي‌توان به آنها لفظ اصلح را نيز  اطلاق کرد.

وي تصريح کرد: تشکيل ائتلاف‌هايي چون سه‌گانه و اکثريت اصولگرايي در شرايط فعلي خلاف قانون اساسي است، زيرا تا قبل از ثبت‌نام در انتخابات رياست‌جمهوري هيچ کدام از جريانات سياسي نبايد وارد عرصه تبليغات شوند.

دبيرکل جامعه وعاظ ولايي درباره اظهارنظر برخي از اعضاي شوراي نگهبان مبني بر اينکه کساني که بوي "انحراف" مي‌دهند، نمي‌توانند در انتخابات حضور داشته باشند، اظهار داشت: ادبياتي که متاسفانه از سوي برخي افراد در آستانه انتخابات بکار گرفته مي‌شود، نادرست است چطور تا قبل از اين آقايان بر مقوله "جريان انحرافي" تاکيد مي‌کردند حال بوي انحراف را بيان مي کنند، اينگونه تخريب‌ها نسبت به دولتي که در مسير اخلاق و خدمت گام برداشته است دور از واقعيت است.

اميري‌فر در ادامه گفت: عقل سياسي حکم مي‌کند که هيچ‌گاه بدون دلايل و شواهد صحبت نکنيم، لذا اظهارنظر برخي چهره‌هاي افراطي مبني بر وجود جريان انحرافي از پايه و اساس غلط است و واقعا ناجوانمردانه است که برخي از افراد به تخريب چهره‌هايي همچون مشائي و دولت بپردازند.

وي با بيان اينکه مشايي بوي انحراف نمي‌دهد، گفت: مشايي بنده خدا هنوز در مورد ورود به انتخابات اعلام‌نظري نکرده است و معلوم نيست که اصلا در اين صحنه حضور پيدا کند يا خير لذا تخريب شخصيت وي از سوي برخي از افراد نادرست است.

اميري‌فر افزود: نبايد بدون دليل و شواهد افرادي همچون مشايي را که به صورت صادقانه به نظام خدمت مي‌کنند را تخريب کرد.

دبيرکل جمعيت وعاظ ولايي اظهار داشت: انظار مي‌رود که قوه‌ قضائيه و دادستان که به عنوان مدعي‌العموم انجام وظيفه مي‌کند نسبت به تخريب‌هايي که عليه دولت صورت مي‌گيرد، وارد عمل شده و با متخلفين برخورد کنند.

شايان ذكر است روز گذشته نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ضمن انتقاد از برگزاري همايش استاديوم آزادي توسط دولت گفت: قطعا اين کميسيون برگزاري همايش استاديوم آزادي را بررسي خواهد کرد.

همچنين رئيس مجمع نمايندگان استان کردستان نيز با بيان اينکه برگزاري همايش 100 هزار نفري دولت در استاديوم آزادي با بودجه بيت‌المال شرعا و قانونا خلاف است، گفت: حماسه سياسي در ورزشگاه آزادي محقق نمي‌شود بلکه با خدمت‌رساني بي‌منت محقق مي‌شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، دولت ، مشایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار