فردا با حضور احمدي‌نژاد و مشايي برگزار مي‌شود

جشن دولت در ورزشگاه 100 هزار نفري آزادي

مراسمي تحت عنوان تجليل از خادمان سفرهاي نوروزي فردا در ورزشگاه 100 هزار نفري آزادي با حضور احمدي‌نژاد و مشايي برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ مراسمي تحت عنوان تجليل از خادمان سفرهاي نوروزي که به عنوان جشن بزرگ دولت از آن ياد شده پس از بحث و جدل‌هاي فراوان و اظهار‌نظرهاي نمايندگان و مقامات لشکري و کشوري فردا از ساعت 15 با حضور احمدي‌نژاد و مشايي در استاديوم 100 هزار نفري آزادي برگزار مي‌شود.

بنابر اين گزارش در مراسم فردا، دست‌اندرکاران سفرهاي نوروزي اعم از کارکنان سازمان جمعيت هلال احمر، اورژانس و ميراث فرهنگي و ... حضور خواهند داشت كه سهميه هر استان از پيش مشخص و ابلاغ شده است.

شايان ذكر است پس از رسانه‌اي شدن برگزاري اين مراسم از سوي دولت در آستانه برگزاري يازدهمين انتخابات رياست‌جمهوري، انتقادات و نقد‌هاي صريحي از سوي بسياري از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، چهره‌هاي سياسي، احزاب و ... مطرح شد و اين چهره‌هاي خواستار تجديد‌نظر دولت در برگزاري اين مراسم با توجه به هزينه‌كرد از بودجه بيت‌المال شدند و برگزاري چنين برنامه‌اي را غيرقانوني و غيرشرعي دانستند.

همچنين آیت‌الله مکارم شیرازی نيز با انتقاد شدید از اقدامات انتخاباتی دستگاه اجرایی در شرایط  موجود اقتصادی کشور گفت: مراسمی که از تمام نقاط کشور، دانشجویان و کارمندان را جمع می‌کنند تا در یک میتینگ انتخاباتی شرکت کنند چه دردی از مردم دوا می‌کند.

وی با بیان اینکه این‌گونه اقدامات که بالغ بر صدها میلیون تومان از بیت‌المال باید برای آن هزینه می‌شود، یک خیانت است، تصریح کرد: چرا به مردم دروغ می‌گویید، آشکارا بگویید این یک "میتینگ انتخاباتی" است و مسائل را برای مردم روشن کنید.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مشایی ، احمدی ، تجلیل ، خادمان ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار