افزايش عمر مفيد بتن و ارتقاء کيفيت از اهداف کنفرانس بتن و توسعه

يکي از مهمترين اهداف چهارمين کنفرانس بين المللي بتن و توسعه، ارتقاي کيفيت و افزايش عمر مفيد بتن است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ محمود فاطمي عقدا در نشست خبري چهارمين کنفرانس بين المللي بتن و توسعه، با بيان اينکه تبادل اطلاعات  علمي و يافته هاي تحقيقاتي و ارتقاء سطح دانش مهندسي عمران در کشور از اهداف اصلي کنفرانس بين المللي بتن و توسعه به شمار مي رود، گفت: آشنايي با فناوري ها و فرآورده هاي جديد در زمينه هاي مرتبط با بتن و سازه هاي بتني، ارتقاء کيفي صنعت بتن و افزايش عمر مفيد انواع ساختمان هاي بتني، از ديگر اهداف کنفرانس بين المللي بتن و توسعه به شمار مي رود.
وي ادامه داد: ارتقاء ايمني ساختمان هاي بتني در برابر زلزله و ساير بلاياي طبيعي، توجه به اصول توسعه پايدار و حفظ محيط زيست و کاهش مصرف انرژي در صنعت سيمان و بتن، راهکارهاي بهينه سازي مصرف مصالح، کاهش زمان ساخت و هزينه در اجراي ساختمان هاي بتني از ديگر اهداف اين کنفرانس به شمار مي رود.
فاطمي عقدا در ادامه يادآور شد: تبادل اطلاعات به منظور بازنگري و تکميل ضوابط و مقررات ساختمان موجود در ارتباط با صنعت بتن، دامنه چهارمين کنفرانس بين المللي بتن به شمار مي رود.
معاون وزير راه و شهرسازي همچنين در خصوص مباحث  علمي کنفرانس، گفت: مواد و مصالح، تحليل و طراحي سازه هاي بتني، ساخت و اجرا، ارزيابي و بهسازي سازه هاي بتن مسلح، دوام بتن از مباحث علمي چهارمين کنفرانس بين المللي بتن و توسعه به شمار مي رود.
رئيس مرکز تحقيقات راه، مسکن و شهرسازي در ادامه خاطرنشان کرد: ارزيابي، نگهداري، تعمير و تقويت، مباحث علمي در خصوص بتن هاي ويژه، کنترل کيفيت، ملات هاي خشک آماده، بتن و معماري ايراني_ اسلامي، از ديگر مباحث علمي اين کنفرانس به شمار مي رود./س
برچسب ها: بتن ، کنفرانس ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار