با حکم علیرضا سمندر؛

شریف زاده، عضو هیات رئیسه فدراسیون کاراته شد

طی حکمی از سوی علیرضا سمندر سرپرست فدراسیون کاراته، سعید شریف زاده به عنوان عضو هیات رئیسه این فدراسیون منصوب شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران شریف زاده که معاون وزارت اطلاعات و فناوری است و دان 6 کاراته را دارد پس از انتصاب به عنوان عضو هیات رئیسه به سایت فدراسیون کاراته گفت: ورزش کاراته یک نوع هنر است و بنده به عنوان فردی خدمتگذار معتقدم که در ورزشهای انفرادی، ورزشکار نتیجه عملکرد و فعالیت خود را به راحتی ارزیابی کرده و به سوی پیشرفت گام برمی دارد.

وی افزود: فدراسیون کاراته نقش مهمی در ایجاد و فراهم آوردن بستری مناسب برای علاقه مندان این رشته ورزشی دارد تا با ترغیب و تبلیغ کاراته در میان جوانان، نیروهای مستعد را در نقاط مختلف کشور شناسایی کند.

شریف زاده ادامه داد: تیم ملی کاراته نباید در انحصار سبک یا فرد خاصی باشد و برای پیشرفت این رشته موازی با سایر کشورهای قدرتمند باید با برنامه ریزی مناسب و استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود در کاراته در یک پروسه کوتاه مدت به نهایت بهره وری رسید.

وی گفت: پتانسیل کاراته ایران بسیار بالاست بطوریکه براحتی می تواند در عرصه های آسیایی و جهانی در کورس رقابتی رقبا را پشت سر گذارد.

شریف زاده گفت: با جای گرفتن کاراته در میان خانواده ها و جذب اسپانسرها می توانیم شاهد روند رو به رشد این رشته ورزشی در کشور باشیم و سبکها و هیات های ورزشی استانها بعنوان بال پرواز فدراسیون می توانند ایفای نقش کنند و راه رسیدن به این مسیر را کوتاه نمایند.

وی ادامه داد: داوران نیز نقش مهمی در تقویت کاراته کشوردارند و با شناسایی افراد علاقه مند در این بخش و تقویت نمودن آن راه رسیدن به موفقیت و پیروزی هموار می شود./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار