هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال؛

سرخپوشان به دنبال صدرنشینی در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی/ محرم نویدکیا به سپاهان رسید

مسابقات لیگ برتر فوتبال با انجام ۵ دیدار امروز (روز شنبه) وارد هفته بیست و هفتم می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف هوادار می‌رود.

مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با انجام ۵ بازی امروز (روز شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود و در  یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم پرسپولیس به مصاف تیم هوادار می‌رود.

شمس آذر قزوین- ملوان بندر انزلی / روز شنبه ساعت ۱۷:۱۵

تیم شمس آذر هفته گذشته به تساوی بدون گل برابر تیم گل گهر دست یافت و با ۳۵ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

اگر شاگردان سعید دقیقی  بتوانند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم ملوان را کسب کنند در آن صورت یک پله در جدول رده بندی ارتقا پیدا می‌کنند و در  رتبه ششم جدول رده بندی قرار می‌گیرند.

در آن طرف، تیم ملوان بندر انزلی ۴ هفته هست که رنگ برد را ندیده است و یا ۴۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

قو‌های سپید انزلی با حمایت هواداران پرشور خود  می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خارج از خانه  را برابر تیم شمس آذر به دست آورند تا نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم شمس آذر قزوین به پایان رسید.

مس رفسنجان- سپاهان / روز شنبه ساعت ۱۷:۵۰

تیم مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا از هفته شانزدهم شکستی متحمل نشده است، اما با باخت  برابر تیم صنعت نفت آبادان  در هفته گذشته طلسم شکست ناپذیری این تیم شکسته شد و با ۳۱ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار گرفت.

محرم نویدکیا سابقه سرمربیگری در تیم سپاهان را دارد و در اولین رویارویی خود برابر  تیم سابقش قرار می‌گیرد  و این موضوع می‌تواند به جذابیت این بازی بیفزاید.  

در آن طرف، تیم سپاهان هفته گذشته با تساوی برابر تیم استقلال خوزستان از کورس قهرمانی تا حدودی خارج شد.  اگر این تیم اصفهانی نتواند برابر تیم مس رفسنجان به برتری دست یابد در آن صورت به طور کلی از کورس قهرمانی خارج می‌شود و برای رتبه‌های دوم و سوم باید تلاش کند.  

شاگردان مورایس به خوبی می‌دانند که اگر نتوانند در ۴ بازی باقی مانده امتیازات کامل را کسب کنند در آن صورت شاید رتبه سومی هم از دست بدهند؛ بنابراین آنها با تمام قوا  به کرمان می‌روند تا با برد برابر تیم مس رفسنجان دست پر به اصفهان برگردند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه پرگل ۴ بر یک به نفع تیم سپاهان به پایان رسید.

هوادار- پرسپولیس/ روز شنبه ساعت ۱۸:۲۰

تیم‌های فوتبال هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر پاس قوامین (دستگردی) امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم هوادار در حالی به مصاف تیم پرسپولیس می‌رود که در ۷ مسابقه شکستی متحمل نشده است و با ۲۹ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان مسعود شجاعی می‌خواهند با کسب ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم پرسپولیس به روند رو به رشد خود ادامه بدهند، اما کار سختی جلوی سرخپوشان پایتخت دارند.

در آن طرف، تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته ۱۰ نفره توانست برابر تیم نساجی به برتری برسد و با ۵۶ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

سرخپوشان پایتخت به ۳ امتیاز بازی با هوادار نیاز مبرم دارند تا همچنان در کورس رقابت با تیم استقلال رقیب دیرینه خود بمانند.

اگر شاگردان اوسمار بتوانند برابر تیم هوادار برنده شوند در آن صورت در فاصله ۲ روز مانده تا بازی استقلال و فولاد در صدر جدول قرار می‌گیرند و برای ادامه صدرنشینی امیدوار  هستند تا فولاد بتواند آبی پوشان را متوقف کند.

پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر فوتبال عملکرد قابل قبولی داشتند و در ۱۰ بازی اخیر خود ۸ برد و ۲ تساوی برابر تیم‌های استقلال و سپاهان کسب کردند. به هر حال باید دید آنها می‌توانند به روند رو به رشد خود ادامه بدهند یا نه!

سروش رفیعی هافبک پرسپولیس به علت محرومیت قادر به همراهی تیم خود در این بازی نیست، اما مابقی بازیکنان مشکلی ندارند و می‌توانند تیم خود را در این بازی همراهی کنند.

۲ تیم تاکنون پنج بار مقابل یکدیگر صف آرایی کرده‌اند که حاصل کار ۲ برد برای پرسپولیس و یک برد برای هوادار بوده و ۲ بازی هم مساوی شده و باید دید نتیجه جدال ششم چگونه خواهد بود. همچنین مسعود شجاعی پیش از این یک بار به عنوان سرمربی مقابل پرسپولیس قرار گرفته که بازنده بوده است.

بازی رفت ۲ تیم با گل به خودی صائب محبی بازیکن هوادار به نفع پرسپولیس به پایان رسید.

آلومینیوم اراک- صنعت نفت آبادان / روز شنبه ساعت ۱۸:۳۰

تیم فوتبال آلومینیوم هفته گذشته برابر تیم پیکان به برتری دست یافت و با ۳۴ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان مجتبی حسینی در ۳ بازی اخیر خود نتایج خوبی گرفتند و آنها می‌خواهند با کسب ۳ امتیاز خانگی خود برابر تیم صنعت نفت آبادان به روند رو به رشد خود ادامه بدهند و رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

در آن طرف، تیم  ته جدولی صنعت نفت آبادان هفته گذشته  با برتری برابر تیم مس رفسنجان همچنان با ۱۹ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد،  اما این تیم به بقا در لیگ برتر فوتبال امیدوار باقی ماند.

شاگردان فراز کمالوند به خوبی می‌دانند که باید در ۴ بازی باقی مانده پیروز شوند تا در صورت نتیجه  نگرفتن رقبای خود در لیگ برتر باقی بمانند.

باری رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم آلومینیوم به پایان رسید.

تراکتور- گل گهر سیرجان/ روز شنبه ساعت ۱۸:۵۰

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته توانست برابر تیم فولاد به برتری برسد و با ۴۴ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

سرخپوشان تبریزی از زمان سرمربیگری حمید مطهری ۲ برد و یک تساوی کسب کرده اند و آنها می‌خواهند با حمایت هواداران پرشور خود ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم گل گهر را بگیرند تا  به رتبه سوم ارتقا پیدا کنند.

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان با تساوی برابر تیم شمس آذر  ۳۶ امتیازی شد و در رتبه  ششم قرار گرفت.

تیم گل گهر در ۶ بازی اخیر خود رنگ برد را ندیده است. این تیم می‌خواهد با برد برابر تیم تراکتور  به روند ناکامی‌های خود پایان بدهد، اما کار سختی جلوی هواداران پرشور تبریزی دارد.

محمدرضا اخباری دروازه بان تیم گل گهر  چهره ویژه این بازی است و او برای اولین بار مقابل تیم سابقش تراکتور قرار می‌گیرد. همچنین سید ابوالفضل رزاق پور، مهدی تیکدری و قائم اسلامی خواه سابقه بازی در تیم تراکتور را دارند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تراکتور به پایان رسید.

خبرنگار: مریم طایفه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار