افزایش اختیارات تعاونی ها رویکردی جدید در خدمات رسانی

مدیر کل روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: دولت با رویکرد جدید زمینه خدمات دهی بسیار گسترده ای را تا کنون انجام داده که یکی از بهترین گزینه ها افزایش اختیارات تعاونی ها است.

 

مصطفی سلمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در حوزه های حاکمیتی مانند سلامت، آموزش و صنایع مادر، تعاونی ها باید نقش تاثیر گذاری داشته باشند که تشکیل تعاونی ها از سوی مردم و تقویت و واگذاری به بخش خصوصی نیز در همین حوزه می گنجد.

وی افزود: با توجه به رویکرد جدید دولت، زمینه خدمات دهی بسیار گسترده ای تاکنون انجام شده است که یکی از بهترین گزینه ها در این خصوص افزایش اختیارات تعاونی ها است.

مدیر کل روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر اصل 44 که نقش تعاونی ها را بسیار پررنگ می کند خاطر نشان کرد: مطابق اصل 44 نقش تعاونی ها بسیار پررنگ است و هر چه به این سمت قدم بر می داریم این نقش پررنگ تر خواهد شد و ماموریت های بیشتر به تعاونی ها داده می شود به طوری که اگر این موضوع به صورت گسترده تر و جامع تر انجام شود تعاونی ها نقش اساسی تری را در شکوفایی اقتصاد غیر دولتی ایفا خواهند کرد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار