اردبیل/

اقتصاد کشور جز با تولید ملی و سرمایه‌گذاری قابل حل نیست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکلی که امروز در کشورمان عارض شده مشکل اقتصادی است که جز با تولید ملی و افزایش ثروت و ایجاد اشتغال و درآمد عمومی خانواده‌ها با رونق گرفتن کشاورزی و صنعت حل آن امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ محسن رضایی امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران و در پاسخ به سئوال آنها افزود: هر چند خود احمدی‌نژاد منکر این سفرهای تبلیغاتی است ولی تبلیغاتی بودن این سفرها مشهود و معلوم است.

وی گفت: ‌فکر می‌کنم دولت در آخر دوره حکم‌رانی خود باید با آرامش و احترام به تمام کاندیداها و نامزدها، به اجرای قانون و برگزاری سالم انتخابات همت کند و زمینه را برای حضور آحاد مردم در انتخابات فراهم آورد تا زمینه برای حضور دولت بعدی فراهم آید.

رضایی خاطرنشان کرد: بهتر است دولت احمدی‌نژاد از درگیر شدن و برخی کارهای حاشیه‌ای پرهیز کرده و زمینه‌ای را برای مشارکت همه‌جانبه مردم در انتخابات پیش رو مهیا کند.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری همچنین افزود: من در صحنه انتخابات هستم و حتی با آمدن هاشمی کنار نمی‌کشم.

وی دلیل این امر را آگاهی خود از مشکلات اقتصادی کشور توصیف کرد و گفت: ‌بنده برای عبور ملت از این گردنه سخت برنامه کافی و لازم را دارم.

رضایی با بیان اینکه نیامدن بنده خیانت به ملت و آرمان نظام اسلامی است، افزود: بنده به همین دلیل تاکنون با هیچ گروه ائتلاف نکردم چرا که معتقدم باید به تعهدات خود در قبال ملت و نظام عمل کنم.

وی گفت: من با فرض آمدن هاشمی، مشایی و خاتمی وارد انتخابات شدم و در صحنه نیز می‌مانم.

رضایی در مورد تعدد کاندیداها خاطر نشان کرد: در مورد تعداد کاندیداها نظر شورای نگهبان نظر صائبی است و شورای نگهبان براساس شاخص‌ها و معیارها کاندیداهای اصلح را تشخیص می‌دهد/س 

برچسب ها: اردبیل ، تولید ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.