نصیری‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رقبای بنده گزینه نهایی اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و طیف دولت است/تشکیل کارگروه دولت آتی

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: طی سال‌‎های پس از انقلاب گفتمان‌های متفاوتی را تحت عنوان دفاع مقدس، سازندگی، اصلاحات و اصولگرایی تجربه کرده‌ایم اما امروز قصد داریم گفتمان توسعه مداری را وارد صحنه کنیم که هسته مرکزی آن پیشرفت علمی با محوریت متخصصین و دانشگاهیان است.

"خسرو نصیری‌زاده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه گزینه نهایی اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و قشر منسوب به طیف دولت رقیب اصلی‌اش در انتخابات یازدهم خواهند بود، اظهار داشت:  بنده به عنوان ضلع چهارم در انتخابات شرکت می‌کنم یعنی نیرویی هستم از جبهه مستقل که شامل سه میلیون دانشجو و 6 میلیون متخصص در سراسر کشور می‌شود که به نظرم این طیف یکی از تعیین کننده‌های آرایش سیاسی در جامعه است.

دبیرکل مجمع متخصصین ادامه داد: از آنجایی که تاکنون شاهد قدرت سه ضلع دیگر در رأس قدرت بوده‌ایم، اکنون ضلع چهارم تحت حمایت قشر دانشگاهیان و متخصصان وارد خواهد شد و با تنشی که میان سه ضلع دیگر به وجود آمده است بهترین زمان برای ابراز قدرت از سوی ما خواهد بود.

وی با اشاره به شعار انتخاباتی‌اش یعنی "ایران جدید" افزود: ایران جدید با رویکرد نسل نو برای عصر نو خواهد بود که در همین راستا قصد داریم دوره جدیدی را با ورود نخبگان به عرصه سیاسی که محوریت آن منویات مقام معظم رهبری است را آغاز کنیم.

این کاندیدای احتمالی انتخاباتی آتی اظهار داشت: طی سال‌‎های پس از انقلاب گفتمان‌های متفاوتی را تحت عنوان دفاع مقدس، سازندگی، اصلاحات و اصولگرایی تجربه کرده‌ایم اما امروز قصد داریم گفتمان توسعه مداری را وارد صحنه کنیم که هسته مرکزی آن پیشرفت علمی با محوریت متخصصین و دانشگاهیان است.

وی با بیان اینکه مجمع متخصصین که بیش از 100 هزار عضو در داخل کشور دارد و  تنها حزبی است که متخصصین کشور در آن حضور دارند، ادامه داد:  تا حدودی توانسته‌ایم به حمایت آنان دست پیدا کنیم ضمن اینکه شایسته سالاری هم همواره مد نظر ما قرار داشته است.

نصیری‌زاده درباره دیدار با جامعیتن  گفت: طی چند سال گذشته جلساتی را با اعضای جامعتین، آیت‌الله یزدی و آیت‌الله شاهرودی داشته‌ایم که بر همین اساس آنها همواره فعالیت‌های ما را رصد کرده و ما را تقویت کرده‌اند.

دبیرکل مجمع متخصصین تصریح کرد: سعی داریم انتخابات را حزبی جلو ببریم اما دولتی که تشکیل می‌دهیم، فراحزبی خواهد بود از این رو یکی از شعارهای ما رقابت حزبی، دولت فراحزبی خواهد بود چرا که قرار است در دولت ما احزاب از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشند در واقع این دولت ویترینی از تمامی احزابی خواهد بود که در چارچوب قانون اساسی فعالیت می‌کنند.

وی خبر از تشکیل کارگروه ویژه دولت احتمالی خود داد و خاطر نشان کرد: اساس تشکیل این کارگروه ارزش سالاری و منویات مقام معظم رهبری است البته کسانی را که برای دولتم در نظر گرفته‌ام سابقه حداقل دو دوره معاونت و وزارت را دارند ضمن اینکه گرایشات سیاسی این افراد مد نظر نبوده است و ممکن است از هر طیفی باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار